Prezentacja oferty turystycznej Arabii Saudyjskiej w Warszawie

przez Think MICE

26 lutego w Fortecy Kręgliccy w Warszawie odbyło się spotkanie prezentujące ofertę turystyczną Arabii Saudyjskiej. W wydarzeniu zorganizowanym przez Saudi Tourism Authority (STA) wzięli udział delegaci Saudyjskiego Urzędu Turystyki oraz przedstawiciele saudyjskich firm DMC i hoteli.

Sukces konferencji ENTER25 eTourism we Wrocławiu

przez Think MICE

W dniach 17-21 lutego na Uniwersytecie WSB Merito Wrocław odbyła się międzynarodowa konferencja ENTER25 eTourism, zorganizowana przez uczelnię we współpracy z International Federation for Information Technologies and Travel & Tourism (IFITT) oraz Convention Bureau – Wrocław. THINK MICE był jej oficjalnym patronem medialnym.

Tegoroczna edycja targów AIME pobiła wszelkie rekordy

przez Think MICE

Na tegorocznych targach AIME (Asia-Pacific Incentives and Meetings Event) w australijskim Melbourne pojawiło się ponad 4,5 tys. gości w tym 640 hosted buyersów z całego świata oraz 675 wystawców z regionu Azji i Pacyfiku. To najlepszy wynik w historii tej imprezy.

15 lat Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej „2B”

przez Think MICE

27 lutego w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbyła się uroczysta gala z okazji 15-lecia Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej „2B” (SKN 2B). Wydarzenie zgromadziło aktualnych i byłych członków Koła, przedstawicieli branży, Rady Biznesu SGTiH Vistula oraz członków MPI Poland Chapter. THINK MICE był jego partnerem medialnym.