Sopot z kampanią skierowaną do turystów biznesowych

przez Think MICE

„Widzimy się w Sopocie” to hasło kampanii promocyjnej miasta prowadzonej od listopada ub.r. Jej częścią jest nowo powstały film zachęcający turystów biznesowych do odwiedzenia kurortu. Jego fabuła i konstrukcja nawiązują do kina akcji.

Zespół IMEX Group w Polsce

przez Think MICE

Pod koniec stycznia Warszawa gościła przedstawicieli zespołu IMEX Group. Wizyta odbyła się na zaproszenie Poland Convention Bureau (PCB POT) i obejmowała wystąpienia podczas „Laboratorium Twórców” w Centrum Nauki Kopernik oraz zwiedzanie atrakcji stolicy, zorganizowane we współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną (WOT) i jej partnerami.

Wystartowało bezpośrednie połączenie PLL LOT do Lizbony

przez Think MICE

Polskie Linie Lotnicze LOT (PLL LOT) uruchomiły bezpośrednie połączenie między Warszawą i Lizboną. Stolica Portugalii to trzecia trasa narodowego przewoźnika, łącząca Polskę z Półwyspem Iberyjskim.

Prezentacja oferty Abu Zabi w Warszawie

przez Think MICE

Reprezentanci firm zajmujących się turystyką (w tym MICE) z Abu Zabi promowali swoją destynację i usługi na biznesowym brunchu w Hotelu Bristol w Warszawie. Wydarzenie zostało zorganizowane przez agencję Travel Advance, która w grudniu ub.r. rozpoczęła współpracę z firmą Masarra – DMC z siedzibą w Abu Zabi.