UIA bada wpływ COVID-19 na międzynarodowe spotkania stowarzyszeń

przez Think MICE

Pandemia COVID-19 wywarła ogromny wpływ na światową branżę turystyczną i przemysł spotkań oraz na zachowanie międzynarodowych stowarzyszeń względem organizowanych wydarzeń. Określenie tego wpływu i ustalenie jego konsekwencji było przedmiotem specjalnego badania przeprowadzonego przez Union of International Associations (UIA) w 2021 r. Właśnie ukazała się jego aktualizacja.  

Ogłoszono laureatów konkursu Sopockie Perły 2022

przez Think MICE

Znamy wyniki czwartej edycji konkursu branży turystycznej – Sopockie Perły, którego THINK MICE był partnerem medialnym. Zwycięzców ogłoszono 8 grudnia br. podczas gali finałowej, która odbyła się w hotelu Haffner w Sopocie.

ORYKSY 2022 rozdane

przez Think MICE

7 grudnia br. odbyła się uroczysta gala rozdania nagród Biura Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah „ORYKSY 2022”. W jej trakcie wyróżniono dziesięć najbardziej aktywnych biur podróży, którym udało się wysłać najwięcej turystów do tego emiratu.