Fot. Wizualizacja/materiały prasowe

BERM dla gminy Grodzisk Mazowiecki

przez Think MICE

Agencja BERM Creative Production Group została wybrana do realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej dla gminy Grodzisk Mazowiecki. Działania dotyczą projektu „Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki”. Jest to już kolejna realizacja BERM dla administracji samorządowej.

Fot. Archiwum Social Connect Group

Nietypowa realizacja Pracowni Kreativa

przez Think MICE

Usypanie plaży w środku hali – to wyzwanie, przed którym stanęła Pracownia Kreativa podczas jednej ze swoich ostatnich realizacji. Nietypowa scenografia powstała na potrzeby jazd testowych Citroena C3 Aircross. Organizatorem eventu adresowanego do dziennikarzy motoryzacyjnych była agencja 180Heartbeats + JUNG V MATT. Wydarzenie odbyło się w studiu Panika w Gdyni.

Fot. Materiały prasowe

Biała Księga Komunikacji Marketingowej również dla eventów i incentive travel

przez Think MICE

Osiem zespołów, 40 spotkań, 82 ekspertów. To tylko część liczb, jakie warto przywołać przy okazji podpisania „Białej Księgi Komunikacji Marketingowej” – publikacji powstałej w ramach projektu „Dobry Przetarg”. Dokument zawiera zbiór dobrych praktyk i rekomendacje dotyczące standardów efektywnej współpracy na linii klient-agencje świadczące usługi z zakresu komunikacji marketingowej (w tym agencje eventowe i incentive travel).