„Wojna światów”, czyli Trendbook 2025 od agencji Focus Nation

przez Think MICE

Focus Nation przygotowała Trendbook na 2025 rok. W liczącej niemal sto stron publikacji znalazło się 14 trendów, zestawionych z komentarzami 17 niezależnych ekspertów oraz zweryfikowanych badaniami przeprowadzonymi przez firmę badawczą IQS.

Rusza ósma edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”

przez Think MICE

Polska Izba Przemysłu Targowego (PIPT) zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”, którego THINK MICE jest oficjalnym partnerem medialnym. Zgłoszenia przyjmowane są do 15 lutego br.

Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym Atlas Areny

przez Think MICE

Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej Atlas Areny. Współpraca trwa już 15 lat – w tym czasie obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, uczestniczących w blisko 1,2 tys. wydarzeń.