Imagine Nation dla Chery Polska

przez Think MICE

Agencja Imagine Nation odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej i produkcję wydarzenia z okazji premiery dwóch chińskich SUV-ów marki Chery: Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.

Targi ITB Asia, MICE Show Asia i Travel Tech Asia zakończyły się w Singapurze

przez Think MICE

60 tys. spotkań biznesowych, 1,5 tys. kupujących (wzrost o 7 proc. w porównaniu z 2024 rokiem), rekordowe pięć hal, najbardziej zróżnicowana reprezentacja wystawców w historii (ponad 1 tys.) oraz ok. 18,5 zwiedzających – w Sands Expo and Convention Centre w Singapurze zakończyły się targi ITB Asia połączone z MICE Show Asia i Travel Tech Asia.

SAPR wybrało nową Radę na kadencję 2025–2027

przez Think MICE

13 października podczas Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) wybrano nową Radę. W jej skład weszli: Joanna Adamiak (przewodnicząca Rady), Paweł Bylicki, Rafał Czechowski, Jan Matysik oraz Izabela Wejcht. Ich kadencja potrwa dwa lata.

LoveBrands Group kontynuuje współpracę z Bankiem Pocztowym

przez Think MICE

Agencja LoveBrands Group przedłużyła współpracę z Bankiem Pocztowym, kontynuując obsługę marketingową i komunikacyjną w modelu 360°. Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację działań reklamowych – zarówno dla marki korporacyjnej, jak i poszczególnych produktów banku – obejmujących komunikację ATL, BTL oraz digital.