Debata Heart of Hospitality: O kształtowaniu przyszłości hotelarstwa i kulisach pracy w branży

przez Think MICE

W nowej rzeczywistości świadomość tego, jak wiele możliwości i szans na rozwój niesie praca w hotelarstwie jest niesamowicie ważna – podkreślali eksperci, którzy wzięli udział w debacie Heart of Hospitality, zorganizowanej w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. W spotkaniu, którego pretekstem była międzynarodowa kampania Accor, wzięli udział eksperci z branży oraz z sektora edukacyjnego.

POT rozpoczęła dużą kampanię promocyjną

przez Think MICE

Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozpoczęła dużą kampanię promocyjną pod hasłem „Poland. More than you expected”. Jej celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.

Idea Creative Group zrealizowała Bal Oriflame

przez Think MICE

Coroczny Bal Oriflame to moment, w którym spotykają się partnerzy biznesowi szwedzkiej firmy kosmetycznej, aby świętować swoje sukcesy. W tym roku celebracja odbyła się również pod hasłem 30-lecia obecności marki w Polsce. Za realizację techniczną oraz oprawę multimedialną wydarzenia odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Plej dla One Box by Allegro

przez Think MICE

Z początkiem listopada wystartowała usługa One Box by Allegro – nowe podejście do dostaw, stworzone z troską o środowisko naturalne. Za marketingowe wsparcie projektu, kreacje i stworzenie strony internetowej One Box by Allegro odpowiada agencja Plej.