Akademia kulinarna atrakcyjny element wydarzeń wspierający budowanie zespołu

przez Think MICE

W dynamicznie rozwijającej się branży MICE, ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i ciekawych form integracji zespołów to klucz do sukcesu. Jednym z coraz popularniejszych elementów, które można wpleść w wydarzenia biznesowe, jest akademia kulinarna. Nie tak dawno pod okiem Braci Budnik – Szefów Kuchni Mazurkas Catering 360° i MCC Mazurkas – swoje umiejętności kulinarne doskonaliło 80 profesjonalistów MICE, na własnej skórze testując tę formę integracji.

Kraków5020: Dlaczego branża spotkań potrzebuje dekarbonizacji?

przez Think MICE

W Centrum Kongresowym ICE Kraków odbyła się konferencja „Dlaczego branża spotkań potrzebuje dekarbonizacji?” zorganizowana przez Kraków5020 we współpracy z fundacją Carbon Footprint. W trakcie spotkania zaprezentowano „Strategię dekarbonizacji. Od WHY po offset” – dokument, nad którym w ostatnim czasie pracowali członkowie Kraków Network.

Focus Nation dla mBank i Mastercard

przez Think MICE

Agencja Focus Nation współtworzyła format komunikacyjny z okazji Tygodnia Przedsiębiorcy – projektu realizowanego dla dwóch brandów: mBank i Mastercard.

TravelReps promuje narzędzie Trip Planner

przez Think MICE

Firma TraveReps promuje Trip Planner – narzędzie do obsługi klienta indywidualnego mające na celu skrócenie do minimum czasu obsługi tego segmentu rynku turystycznego.