Nowy świat: początek 2022 roku

Luty 2022 r. zapowiadał się obiecująco. Omikron, oby ostatni wariant koronawirusa, znalazł się w odwrocie, co potwierdzały częste komunikaty o luzowaniu obostrzeń, także tych związanych z podróżowaniem. Właściwie każdego dnia docierały do nas informacje mówiące o tym, że kolejne destynacje coraz szerzej otwierają się na turystów. Dowodem na wychodzenie z kryzysu była też rosnąca liczba zapytań od klientów, na co zwracały uwagę DMC z całego świata.

Czytaj więcej

Incentive First In, Last Out

MICE jest jednym z sektorów, które na skutek pandemii ucierpiały najbardziej. Organizatorzy incentive to z kolei grupa, na której kryzys odbił się najmocniej w całej branży. Perspektywy nie napawają optymizmem, dlatego konieczna jest spójna strategia i dodatkowe wsparcie ze strony władz.

Czytaj więcej

Turystyka bez Thomasa Cooka

Upadek Thomasa Cooka, najstarszego biura podróży na świecie, wstrząsnął posadami turystycznego świata. Bezpośrednio odczuło to 600 tys. klientów giganta, których trzeba było ściągnąć do domu, ale również powiązane z firmą hotele, kurorty i linie lotnicze. Konsekwencje zniknięcia Cooka odbiły się też na branży MICE. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowy świat: popularne kierunki

Sytuacja na świecie wciąż jest niestabilna, a Omikron – nowy wariant koronawirusa – skutecznie weryfikuje plany wyjazdowe. I chociaż coraz więcej państw wprowadza już tylko punktowe ograniczenia sanitarne, to z pewnością za wcześnie, aby mówić o bezproblemowym procesie planowania podróży incentive. Robert Szulc po raz kolejny przygotował dawkę najważniejszych informacji, które mogą w tym pomóc – na temat dostępnych atrakcji oraz regulacji obowiązujących w popularnych destynacjach MICE.

Czytaj więcej

Lockdown na świecie pożądany plan B

Gdybyśmy mieli wybrać jedno słowo, które w kwietniu 2020 r. było najczęściej powtarzane przez profesjonalistów działających w przemyśle spotkań, byłoby to zapewne słowo lockdown. W związku z dynamicznym rozprzestrzenianiem się COVID-19, większość krajów wprowadziła ograniczenia dotyczące wjazdu i przemieszczenia się ludności. Jak to wszystko wygląda w praktyce oraz czym zajmują się dzisiaj lokalni kontrahenci agencji incentive?

Czytaj więcej

Największa ewolucja nastąpiła w nas samych 

O polskim rynku incentive, dziesięciu latach funkcjonowania Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) i relacjach panujących w tej organizacji rozmawiamy z Sebastianem Słoniewskim, kończącym właśnie drugą kadencję, prezesem zarządu SOIT oraz CEO OBP Incentive & Sport Travel.

Czytaj więcej