Popularne miejsce czy nieznany koniec świata?  

Destynacja odgrywa kluczową rolę przy organizacji podróży incentive. Odpowiednio dobrany kierunek jest w stanie zdziałać cuda i wpłynąć na pozytywny odbiór całego wyjazdu. Ale może również pokrzyżować plany zleceniodawcy. Jakie miejsca zasługują na szczególną uwagę?

Czytaj więcej

Ubezpieczenia turystyczne HanseMerkur

Nieszczęśliwy wypadek, choroba, kradzież – to tylko niektóre z powodów, dla których warto wykupić ubezpieczenie turystyczne. Bo chociaż większości z nas podróżowanie kojarzy się głównie z przyjemnością, to niestety istnieje wiele czynników, które mogą ten miły czas zakłócić.

Czytaj więcej

Południowo-Wschodnia Azja: nowości dla MICE

Mniej popularne niż do tej pory destynacje, rozbudowywana infrastruktura hotelowa i konferencyjna, nowe lotniska, intensywne działania promujące podejmowane przez niektóre podmioty – oto część nowości, jakie czekają na organizatorów i klientów biznesowych odwiedzających Południowo-Wschodnią Azję. Warto się im przyjrzeć. 

Czytaj więcej

Służbowo, ale rodzinnie 

Podróże incentive, w których biorą udział osoby towarzyszące, nie są nowością. Przez wiele lat stanowiły jednak marginalną część wszystkich realizacji. Za sprawą zyskującej na popularności idei work-life-balance zainteresowanie nimi zaczęło się zwiększać.

Czytaj więcej

Nowa ustawa jak znak zapytania

O wątpliwościach wynikających z nowej ustawy o imprezach turystycznych oraz jej konsekwencjach dla przedsiębiorców, których do tej pory nie obejmowały tego typu przepisy rozmawiamy  z Anną Jędrochą, prezes zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz  firm Symposium Cracoviense i Intercrac.

Czytaj więcej