
Anna Księżnik sales & marketing managerem w Muzeum Polskiej Wódki
- przez Think MICE
Anna Księżnik została sales&marketing managerem Muzeum Polskiej Wódki – nowo otwartego obiektu, który powstał na terenie kompleksu Centrum Praskie Koneser w Warszawie. Wcześniej zawodowo związana była z Polską Organizacją Turystyczną.
Księżnik jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie (kierunku turystyka i rekreacja). Ponadto ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Zarządzania Polish
Open University (kierunek: zarządzanie marketingiem w nowoczesnej firmie), a także podyplomowe studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji badawczej PBS, w Unilever, jako pilot wycieczek oraz instruktor survivalu a także jako współwłaścicielka agencji eventowej organizującej wydarzenia firmowe, konferencje oraz wyjazdy typu incentive.
Od 2006 r. związana zawodowo z Polską Organizacją Turystyczną, gdzie koordynowała wiele kampanii promocyjnych, m.in. w ramach projektu promującego Polskę Wschodnią – Piękny Wschód, a ostatnio „ale Polska!”. Wcześniej uczestniczyła w tworzeniu Internetowego Systemu Informacji Turystycznej, zajmowała się także organizacją study press oraz study tour.
Uczestniczyła w wielu szkoleniach i konferencjach z zakresu marketingu, promocji oraz nowoczesnych trendów w turystyce w kraju i zagranicą. Kierowała sekcją Produktu Turystycznego, w której realizowano działania związane z podniesieniem jakości i promocją najlepszych turystycznych przedsięwzięć w Polsce (Certyfikat POT), a także przeprowadzano ogólnopolską akcją Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny. Była również odpowiedzialna za realizację na terenie Polski prestiżowego konkursu Komisji Europejskiej polegającego na promocji najlepszych europejskich destynacji turystycznych pod akronimem EDEN, a także za projekt promocji szlaku rowerowego Eurovelo 13.
Współorganizowała konferencje i seminaria a także wydarzenia promocyjne podczas imprez targowych. Tworzyła programy i realizowała warsztaty dla branży turystycznej. Członek wielu zespołów roboczych funkcjonujących przy POT, w tym zespołu powołanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki dot. Polskich Marek Turystycznych.
Niezwykle aktywna, kochająca sport, jogę i przede wszystkim kontakt z ludźmi, jest także entuzjastką ekoturystyki, kuchni śródziemnomorskiej i dobrego kina.
Źródło: materiały prasowe, oprac. kos