
Kamila Stefanek-Penarska w PHH
- przez Think MICE
Kamila Stefanek-Penarska objęła stanowisko dyrektorki Biura Marketingu i PR w Polskim Holdingu Hotelowym (PHH). Jej prawie 20-letnie doświadczenie we wprowadzaniu i rozwijaniu marek w branży usługowej ma wzmocnić działania marketingowe i komunikacyjne PHH.
Kamila Stefanek-Penarska to doświadczona managerka, która posiada wiedzę w obszarach marketingu i sprzedaży. Przed dołączeniem do PHH pełniła funkcję Professional Sales Manager w New Flag Polska (New Flag GMBH), gdzie wprowadziła na polski rynek osiem marek fryzjerskich, budując ich widoczność w kanałach profesjonalnych i e-commerce. Wcześniej, jako Brand & Education Manager w A&M Premium Distribution odpowiadała za wprowadzenie takich marek jak Olaplex, #mydentity i ELEVEN Australia, a także za tworzenie strategii marketingowych 360 i edukacyjnych. Jej doświadczenie obejmuje również stanowisko Brand & Marketing Manager, KAM w TIGI Haircare (Polska), gdzie zarządzała rozwojem marki w obliczu zmian rynkowych, utrzymując wzrost sprzedaży i silną pozycję rynkową.
Swoją karierę rozpoczęła jako przedstawicielka handlowa i specjalistka ds. logistyki w Kosmetix.
– Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie Kamili w budowaniu i rozwijaniu marek, w połączeniu z jej strategicznym myśleniem i umiejętnością adaptacji do dynamicznych warunków rynkowych, będzie nieocenionym atutem dla PHH – powiedziała Izabela Sakowska, dyrektorka Pionu Sprzedaży i Marketingu w PHH.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK