Fot. Materiały prasowe

Katarzyna Myszka w DoubleTree by Hilton Łódź

przez Think MICE

Katarzyna Myszka dyrektorem sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Łódź

Wraz z końcem września Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. Przejęła tym samym obowiązki Joanny Płauszewskiej-Deki, która do tej pory piastowała tę funkcję. Nowa dyrektor jest odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii handlowej (m.in. monitorowanie otoczenia rynkowego, analizowanie grup docelowych, kształtowanie polityki cenowej, a także nadzór nad pozyskiwaniem organizatorów wydarzeń i realizacją eventów) oraz promocyjnej hotelu. Koordynuje pracę całego zespołu.

Katarzyna Myszka dołączyła do załogi DoubleTree by Hilton Łódź jako jedna z pierwszych osób, jeszcze przed jego otwarciem w 2013 r. Przez cztery lata pełniła w nim funkcję senior MICE managera, zarządzając Działem Sprzedaży Konferencji i Bankietów. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w hotelu Novotel Warszawa Centrum, jako referent ds. rezerwacji. Pracowała również w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni eventowych. Ukończyła zarządzanie biznesem na King’s College w Londynie.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK