
Do LoveBrands Group dołączają nowi konsultanci
- przez Think MICE
Do agencji LoveBrands Group dołączyły nowe osoby, które wzmocnią zespoły Client Service, Communications oraz Health Care.
Sabina Składanowska-Trzeciak dołączyła do zespołu Client Service. Jako Senior Client Service Consultant jest odpowiedzialna za koordynację realizacji projektów z zakresu komunikacji 360°. Jej główne zadanie to wspieranie marek w realizowaniu strategii komunikacyjnych, uwzględniających zarówno trendy rynkowe, jak i indywidualne potrzeby klientów. Doświadczenie zdobywała we współpracy z międzynarodowymi markami oraz organizacjami, wspierając m.in. NBCUniversal, Head & Shoulders, Pantene oraz koordynując kompleksowe projekty na rzecz Krajowej Rady Drobiarstwa, obejmujące rynki Chin, Japonii i Hongkongu.
Zespół Communications wzmocniła Urszula Gogol, Communications Consultant, która odpowiada za doradztwo komunikacyjne, koordynuje projekty PR-owe oraz wspiera w obszarze PR projekty z zakresu komunikacji 360°. Specjalizuje się w komunikacji B2B, korporacyjnej oraz media relations. Doświadczenie zdobywała, pracując w agencjach PR: The Partners, MSL Group oraz 24/7Communication. Realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branż nieruchomości (m.in. Colliers, Unidevelopment SA), transportowej, logistycznej i przemysłowej (m.in. PKP PLK, Frigo Logistics, Honeywell) oraz kampanie społeczne z sektora ochrony zdrowia, wspierając m.in. Fundację Nutricia i Sanofi. Wcześniej przez kilka lat związana była z branżą wydawniczą (redaktor prowadząca w Wydawnictwach UW).
Alicja Kaska objęła stanowisko Junior Health Care Communications Consultant w zespole HealthCare prowadzonym przez Katarzynę Puchacz. Do jej zadań należy wsparcie komunikacyjne marek Vichy i CeraVe w ramach działań media relations oraz współprac z medfluencerami. Zdobywała doświadczenie wspierając m.in. marki Promod, Crocs, NA-KD, Hunter czy TiM. Ostatnie lata spędziła w Londynie, gdzie pracowała dla Massimo Dutti w zakresie visual merchandisingu. Jest absolwentką studiów licencjackich na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Logistyka i Marketing w Mediach, gdzie była członkinią studenckiego koła naukowego „Strefa PR”. Ukończyła także studia magisterskie na Birmingham City University w Wielkiej Brytanii na kierunku Fashion Promotion.
– Stawiamy na rozwój naszych usług, żeby w ramach zintegrowanej komunikacji marketingowej efektywnie wspierać klientów z różnych branż – począwszy od FMCG, poprzez finanse, nowoczesne technologie, farmację, branże budowlaną i energetyczną. Drogą do tego jest m.in. rozwijanie zespołów o różnorodnych kompetencjach i współpraca z konsultantami, którzy podchodzącą z pasją do budowania relacji i energią do podejmowania wyzwań przy różnorodnych projektach – powiedziała Dorota Bieniek, Chairman LoveBrands Group.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK