
Zmiany w strukturze kreatywnej Allegro Brand Experience Agency
- przez Think MICE
W Allegro Brand Experience Agency nastąpiły zmiany w zespole kreatywnym. Magda Jędrusiak i Michał Korejba awansowali na stanowiska Creative Partnerów. Nowe role pozwolą im skupić się na dalszym rozwoju i wprowadzaniu pomysłów odpowiadających na potrzeby klientów.
Magda Jędrusiak i Michał Korejba związani z Allegro Brand Experience Agency do tej pory jako Creative Director oraz Event Creative Director, od lat odgrywali kluczową rolę w budowaniu oferty kreatywnej agencji. Scalenie ich kompetencji w jednej jednostce zarządczej stanowi kolejny etap rozwoju firmy, mający na celu zwiększenie multidyscyplinarności zespołów kreatywnych oraz podniesienie konkurencyjności jej produktów. – Awanse na stanowiska Creative Partnerów to ciąg dalszy strukturalnych zmian w Allegro Brand Experience Agency. Magda i Michał to wyjątkowi liderzy, którzy łączą kreatywność, strategiczne myślenie i umiejętność inspirowania zespołów. Jestem pewna, że w nowych rolach przyczynią się do dalszego rozwoju agencji i umacniania naszej pozycji na rynku brand experience – skomentowała Iwona Bińkowska, CEO Allegro Brand Experience Agency.
Jako Creative Partnerzy Jędrusiak i Korejba są teraz odpowiedzialni za dalszy rozwój wizji kreatywnej Allegro, wspierając jej podejście w obszarze brand experience oraz integrację najnowszych technologii w realizowanych projektach.
Magda Jędrusiak działa w świecie reklamy od ponad 16 lat. Pracowała m.in. z takimi markami jak: IKEA, TikTok, Coca-Cola, Mastercard, ING czy Empik, projektując kampanie dopasowane do różnych odbiorców i kanałów. Jej prace, nagradzane m.in. statuetkami EFFIE i Golden Arrow, wyróżniają się autentycznością i bazują na strategicznym insightcie. Specjalizuje się w kampaniach społecznych, kampaniach 360 oraz experiential marketingu. Jako Creative Partner w Allegro odpowiada za tworzenie strategii komunikacyjnych i realizację projektów kreatywnych.
Michał Korejba specjalizuje się w tworzeniu różnorodnych koncepcji kreatywnych, które budują doświadczenia marek i realizują cele klientów. Współpracował m.in. z takimi markami jak: Empik, Coca-Cola, McDonald's, Adidas, ING, PEKAO, Mastercard, Samsung, tworząc rozwiązania dopasowane do specyfiki różnych branż. Na swoim koncie ma działania z obszaru event brand experience – od konferencji B2B, wydarzeń B2C, przez gale telewizyjne, premiery produktów, po aktywacje sprzedażowe oraz niestandardowe kampanie. Jest laureatem wielu nagród branżowych, w tym Young Creatives Integrated, BEA World i Eventex. Jego projekty wyróżniają się nieszablonowym myśleniem, odwagą i świeżym podejściem do narracji. Jako Creative Partner w Allegro kieruje zespołem kreacji eventowej.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK