Fot. Materiały prasowe

Accor: nowe nominacje na stanowiska global brand president

przez Think MICE

Accor powołał dwóch ekspertów (Benoît Racle oraz Jean-Yves Minet), którzy objęli stanowiska global brand president i stanęli na czele marek Premium, Midscale i Economy (PM&E).

Benoît Racle dołącza do Accor jako global brand president marek Premium, wnosząc ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami hotelowymi, działaniami operacyjnymi i komercyjnymi. Swoje umiejętności doskonalił m.in. w Starwood Hotels and Resorts Worldwide, przeprowadzając transformację marki konsorcjum oraz napędzając sukces komercyjny i operacyjny. W swojej nowej roli jako brand president, Racle będzie nadzorował strategię i rozwój marek premium Accor, dbając o zróżnicowane doświadczenia dla gości. – Cieszę się, że dołączam do Accor w tym niesamowitym czasie, by wzmocnić globalną pozycję marek premium, które od dawna są synonimem bogatego dziedzictwa, ducha innowacji i wyjątkowych doświadczeń. Z niecierpliwością czekam na rozwój portfolio na strategicznych rynkach wraz z naszymi partnerami i oddanymi zespołami hotelowymi. Tworzenie nowych, niezapomnianych wrażeń dla naszych gości na całym świecie niewątpliwie wzmocni pozycję Accor na całym świecie – powiedział Benoît Racle.

Z kolei Jean-Yves Minet objął stanowisko global brand president dla marek Midscale & Economy. Z ponad 25-letnim doświadczeniem wykonawczym i operacyjnym w zakresie brandingu, Jean-Yves stawiał pierwsze kroki w branży kosmetycznej, koncentrując się na możliwościach wysokiego wzrostu w różnych kategoriach, kanałach dystrybucji, grupach konsumentów i regionach, zdobywając głęboką wiedzę na temat nowych rynków. W swojej nowej roli jako brand president skupi się na rozwoju marek Accor poprzez kierowanie pozycjonowaniem oraz modelami operacyjnymi w segmencie midscale i economy. – To przyjemność dołączyć do Accor w tak kluczowym momencie dla grupy. Z 2,5 tys. hotelami na całym świecie, ibis świętuje 50-lecie pozycji lidera na rynku, oferując nowe doświadczenia w ramach zapowiadanej kampanii „Go get it”. Z kolei Novotel deklaruje wzmocnienie swoich wieloletnich zobowiązań do wspierania balansu i wellbeingu, w tym zobowiązując się do ochrony oceanów – największego źródła równowagi dla środowiska. Nasze marki z grupy midscale i economy są liderami na wielu rynkach i mają ogromny potencjał, aby zapewnić wyjątkową wartość i komfort podróżnym na całym świecie oraz napędzać innowacje – podkreślił Jean-Yves Minet.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK