
Konrad Kozioł wiceprezesem zarządu PreZero Areny Gliwice
- przez Think MICE
Konrad Kozioł pełni funkcję wiceprezesa zarządu obiektu widowiskowo-sportowego PreZero Arena Gliwice. Odpowiada za nadzór nad całością operacji oraz strategii rozwoju areny, koncentrując się na innowacyjnych rozwiązaniach i długoterminowych celach.
Przed awansem na stanowisko wiceprezesa, Kozioł przez prawie sześć lat zajmował w PreZero Arenie Gliwice stanowisko dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu. W tej roli zarządzał zespołem odpowiedzialnym za negocjacje i kontraktowanie wydarzeń, takich jak koncerty, widowiska sportowe oraz eventy biznesowe. Pod jego kierownictwem zespół koncentrował się na zwiększaniu liczby organizowanych imprez oraz dbał o relacje z partnerami. Jednym z kluczowych obszarów jego działalności była również zielona transformacja obiektu.
Wcześniej Konrad Kozioł przez blisko trzy lata pełnił funkcję kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu w TAURON Arenie Kraków. Zarządzał tam działaniami sprzedażowymi i promocyjnymi, odpowiadał za pozyskiwanie organizatorów imprez i najemców oraz prowadził negocjacje umów. Był również odpowiedzialny za budowanie długofalowych relacji biznesowych, które miały na celu zwiększenie liczby wydarzeń organizowanych w TAURON Arenie.
Kozioł jest także właścicielem firmy K2O Events & Sport Marketing, specjalizującej się w organizacji konferencji i wydarzeń (realizowała kampanie marketingowe dla znanych marek, takich jak Salomon, Atomic, Wilson oraz Suunto). To również członek zarządu European Arenas Association (EAA) – zrzeszenia 37 czołowych aren Europy, takich jak The O2 w Londynie, Accor Arena w Paryżu czy Uber Arena w Berlinie. Wspólnie z członkami zarządu EAA odpowiada za realizację czterech filarów organizacji, którymi są: wymiana najlepszych praktyk, realizacja wspólnych projektów, reprezentowanie europejskich aren na rynku międzynarodowym oraz promowanie zrównoważonego rozwoju w branży widowiskowo-sportowej. Od 2024 roku, Konrad Kozioł jest poza tym członkiem rady programowej Sport Biznes Polska. W tej roli, wspólnie z innymi członkami rady, koncentruje się na rozwoju branży sportowej i marketingowej w Polsce.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK