Natalia Kapuza na czele nowego działu w endorfina events
- przez Think MICE
Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany creative influencer marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, head of creative marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod jej przewodnictwem rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.
Natalia Kapuza, z branżą związana jest od 2013 roku. Na przestrzeni lat zdobywała doświadczenie w agencjach kreatywnych realizujących kampanie 360, influencerskie, społeczne oraz projekty eventowe. Wcześniej kompetencje rozwijała w Stor9 jako senior creative manager oraz Imagine Nation, gdzie obejmowała stanowisko head of creative team. Współpracowała z polskimi oraz globalnymi brandami m.in. z sektorów lifestyle (Netflix), beauty (Sephora), FMCG (Red Bull), bankowości (mBank) czy mobile (Orange).
– Dołączenie do endorfina events wiele dla mnie znaczy i jest kolejnym krokiem w mojej karierze, dzięki któremu mogę łączyć kompetencje kreatywne oraz managerskie, tworząc holistyczne oferty, odpowiadające na potrzeby klientów i wyznaczające nowy poziom jakości w branży. Jako head of creative marketing odpowiadam za tworzenie strategii kreatywnych w dziedzinie eventów i komunikacji oraz rozwijanie kompetencji w zakresie creative influencer marketingu – powiedziała Natalia Kapuza.
W ramach nowego działu rozwijane będą działania w zakresie: współprac eventowych, ambasadorskich, wsparcia promocyjnego projektów, uczestnictwa oraz angażowania twórców, jako wartości dodanej w roli prowadzących podczas wydarzeń zamkniętych, jak i open to public. Zespół tworzą Natalia Kapuza oraz PR managerka Hanna Gnatowska, z endorfina events związana od 2021 roku.
– Twórcy internetowi to obecnie ambasadorzy marek, którzy w naturalny sposób umożliwiają swoim odbiorcom utożsamianie ich z konkretnym brandem. Nie można ich pomijać. Są stałym elementem wydarzeń, do których organizacji podchodzimy holistycznie. Świadczy o tym, chociażby zróżnicowanie naszych realizacji z 2023 roku, gdzie znaczną część stanowiły kompleksowe działania BTL, content i wideo. Teraz, dla poszerzania naszych kompetencji in-house, oraz by oferować klientom jeszcze szersze spektrum usług, postanowiliśmy powołać do życia dedykowany dział, uzupełniając tym samym dotychczasowe kompetencje o nowoczesne podejście do influencer marketingu – tłumaczył Michał Kaleta, managing director w endorfina events.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK