Fot. Materiały prasowe

Edyta Niedoba revenue managerem w Leonardo Hotels

przez Think MICE

Edyta Niedoba objęła stanowisko revenue managera firmy Leonardo Hotels. Od niedawna zarządza poziomem cen, wskaźnikami obłożenia, podaży i popytu obiektów tej sieci na rynku polskim.

Leonardo Hotels posiada w Polsce hotele działające pod marką NYX Hotels, Leonardo Royal oraz Leonardo Boutique, które są zlokalizowane w Warszawie i w Krakowie. Od maja maksymalizacją ich przychodów oraz umacnianiem pozycji na rynku zajmuje się Edyta Niedoba, managerka z 20-letnim doświadczeniem w hotelarstwie.

– Cieszę się, że dołączyłam do firmy w kluczowym dla jej rozwoju momencie, w czasie gdy tak wiele dzieje się w zakresie umacniania jej struktur, procesów operacyjnych i gdy każdy z jej pracowników ma duże szanse na rozwój – skomentowała Edyta Niedoba.

– W Leonardo Hotels bardzo poważnie podchodzimy do rozwoju Polski jako nowego regionu sieci. Zarządzanie ceną i maksymalizacja przychodów daje nam bardziej przejrzysty obraz rynku, przede wszystkim pod kątem podejmowania decyzji o nowych inwestycjach. Edyta Niedoba gwarantuje nam efektywność działań w tym zakresie, a jej imponujące doświadczenie, doskonałe zrozumienie trendów oraz zamiłowanie do cyfr przekłada się na jeszcze lepszą rentowność naszych hoteli – powiedziała Paulina Kołodziejczyk, multi property manager Leonardo Hotels w Polsce.

Edyta Niedoba doświadczenie i wiedzę zdobywała w Radisson Hotels, HRS Group, a także jako partner w firmie Z-Factor. W pracy najbardziej ceni sobie mierzalność efektów, ocenianą na podstawie wyników poszczególnych obiektów. Uważa, że aktualnie najważniejszą cechą revenue managera jest elastyczność. – Revenue management nie jest dziełem jednej osoby – to praca zespołowa. Ja określam strategię i daję wytyczne do jej realizacji, ale to praca powiązana bardzo ściśle z działem sprzedaży, recepcji, marketingiem i każdym innym. Każdy pracownik hotelu ma realny wpływ na wyniki finansowe – tłumaczyła Edyta Niedoba.

Cel swoich najbliższych działań Niedoba określa jako zwiększenie przez Leonardo Hotels udziałów w rynku, przedstawienie jej obiektów grupom docelowym jako atrakcyjnych, wartych odwiedzenia ze względu na ciekawą, zróżnicowaną ofertę, a także zbudowanie dla nich solidnych podstaw do dalszego wzrostu.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK