Fot. Materiały prasowe

Magdalena Talma dołącza do Polskiej Ligi Esportowej

przez Think MICE

Magdalena Talma objęła stanowisko head of sales and partnerships w Polskiej Lidze Esportowej. Wcześniej przez trzy lata pracowała jako sales director grupy LTTM.

Magdalena Talma od ponad 10 lat pracuje aktywnie w sprzedaży. W 2016 roku dołączyła do LifeTube, gdzie najpierw była group sales manager, a później head of sales. W 2020 roku objęła stanowisko sales director grupy LTTM, skąd po trzech latach przechodzi do Polskiej Ligi Esportowej. – Bardzo się cieszę, że Magda dołączyła do zespołu Polskiej Ligi Esportowej. To niezwykle wartościowe wzmocnienie naszej drużyny sprzedażowej i jestem pewien, że wniesie do PLE dużo świeżej energii. Magda ma bogate doświadczenie i historię wyników, co na pewno przełoży się na rozwój Polskiej Ligi Esportowej – powiedział Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.

W Polskiej Lidze Esportowej Magdalena Talma zastąpi stanowisku head of sales and partnerships Aleksandrę Marciniak i będzie zarządzać zespołem sprzedaży, nadzorować realizację sprzedażowej strategii organizacji i nawiązywać współprace z nowymi klientami. W strukturach firmy będzie raportować do CEO Polskiej Ligi Esportowej, czyli Pawła Kowalczyka. – Polska Liga Esportowa to kolejne wyzwanie i nowe doświadczenia dla mnie. Zamierzam efektywnie wykorzystać posiadaną już wiedzę z zakresu sprzedaży, ale widzę też nowe możliwości realizacji i kreacji projektów z nowymi i dotychczasowymi klientami – skomentowała Magdalena Talma.

Polska Liga Esportowa to organizator rozgrywek esportowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK