Magda Darska-Serafin w agencji Allegro
- przez Think MICE
Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączyła Magda Darska-Serafin, obejmując stanowisko event directora. Jest teraz odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zespołem produkcji eventów i działań brand experience.
Darska-Serafin ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej – zarówno w produkcji eventów, jak i tworzeniu strategii marketingowych, kampaniach komunikacyjnych czy działaniach shopper marketingowych. Swoje know-how zdobywała po stronie agencji (IQFM, XConcept, Zoom Advertising, Grey Group, EURO RSCG), jak i klientów (Play, PTC – obecnie T-Mobile). Dzięki niekonwencjonalnym działaniom komunikacyjno-eventowym na polski rynek wprowadziła wiele marek. Współpracowała m.in. z takimi z nich jak: Coca-Cola, Grupa Żywiec, Rama, Wyborowa, Stock, Winston, Kent, Camel, Lucky Strike, Vogue czy TVN. Przed objęciem nowej funkcji w Allegro Brand Experience Agency, związana była z tą agencją jako senior event manager i realizowała projekty brand experience i eventowe dla jej kluczowych klientów.
– Dynamicznie zmieniający się rynek wymaga od agencji nie tylko forecastingu, obserwowania zachowań konsumenckich i wyprzedzania trendów, ale przede wszystkim precyzyjnej diagnozy potrzeb brandów i rekomendacji najlepszych rozwiązań ze wszystkich obszarów komunikacji marketingowej. Od samego początku naszej współpracy z Magdą widać było, jak dobrze rozumie ona rynek i jego potrzeby. Jestem pewna, że jej doświadczenie pracy po obu stronach – agencji i brandów, oznaczać może tylko jedno, najlepsze brand experience dla naszych klientów – powiedziała Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.
Magda Darska-Serafin jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim. Wolny czas lubi spędzać aktywnie.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK