
Nowa dyrektor klastra ds. sprzedaży i marketingu w IHG Hotels & Resorts
- przez Think MICE
Gessée Chartré kieruje zespołem sprzedaży i marketingu klastra trzech hoteli: InterContinental Warsaw, Holiday Inn Warsaw City Centre i Holiday Inn Gdańsk City Centre.
Gessée Chartré przyjechała do Polski z Montrealu, gdzie pracowała w DoubleTree by Hilton Montreal jako dyrektor ds. sprzedaży, marketingu oraz przychodów i była odpowiedzialna m.in. za proces rebrandingu i repozycjonowanie hotelu.
Posiadając ponad 20-letnie doświadczenie w branży, rozpoczęła swoją przygodę z hotelarstwem od pracy w hotelu InterContinental Montreal. W 2008 r. objęła stanowisko kierownika sprzedaży w Holiday Inn Express Montreal, gdzie skupiała się na segmencie rynku korporacyjnego.
Po dwóch latach przeniosła się do Holiday Inn Select Montreal Centre Ville. Jako dyrektor sprzedaży i marketingu zarządzała zespołem, osiągając znaczący wzrost przychodów hotelowych. W 2011 r. Gessée Chartré została dyrektorem sprzedaży i marketingu w Holiday Inn & Suites Pointe-Claire, gdzie odpowiadała za nową strategię cenową po renowacji tego obiektu.
Rok 2012 był dla Gessée początkiem kariery w Urgo Hotels Canada, gdzie w 2017 r. objęła stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży. Była tam odpowiedzialna za działy sprzedaży w 11 hotelach w pięciu różnych lokalizacjach. W tym czasie hotele te osiągnęły bardzo dobre wyniki finansowe, za co wraz zespołem Gessée zdobyła nagrodę „Sales Team of the Year 2017”.
Gessée Chartré przyjechała do Polski wraz z mężem i dwójką dzieci. Jako dyrektor klastra ds. sprzedaży i marketingu zarządza 10-osobowym zespołem, a do jej obowiązków należy: tworzenie strategii maksymalizacji sprzedaży hoteli i optymalnego wzrostu przychodów, a także wsparcie dyrektorów generalnych hoteli i zespołów ds. sprzedaży i marketingu.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK