Fot. Materiały prasowe

Nowa dyrektorka marek Seat i Cupra

przez Think MICE

Daria Zielaskiewicz została nową dyrektorką marek Seat i Cupra w Volkswagen Group Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Szanieckiego, który po sześciu latach kończy swoją przygodę z hiszpańskimi brandami. W grudniu rozpoczął pracę jako dyrektor marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.

Zielaskiewicz związana jest z Volkswagen Group Polska od 12 lat. W 2009 r. rozpoczęła pracę w Kulczyk Tradex na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży flotowej w multimarkowym dziale sprzedaży flotowej. Dwa lata później objęła rolę koordynatora back office dla sprzedaży flotowej, a następnie dyrektora marketingu w marce Volkswagen Samochody Dostawcze. Od 2016 roku była odpowiedzialna za obszar marketingu i brand management w Volkswagen Financial Services. Jest absolwentką poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz programu managerskiego PMD Barcelona na IESE Business School, University of Navara.

– Powrót do struktur Volkswagen Group Polska i możliwość pracy nad dalszym rozwojem hiszpańskich marek Seat i Cupra są dla mnie bardzo wartościowym i ciekawym doświadczeniem. Najbliższe lata stawiają przed branżą motoryzacyjną wymagające wyzwania. Jestem pewna, że nasze brandy są do nich odpowiednio przygotowane i cieszę się, że będę częścią tej historii – powiedziała Daria Zielaskiewicz.

Do listopada stanowisko dyrektora marki Seat i Cupra oraz dyrektora marketingu Volkswagen obejmował Michał Szaniecki. Po blisko sześciu latach pracy w Volkswagen Group Polska zmienił kontynent i przez najbliższe trzy lata będzie rozwijał się na stanowisku dyrektora marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK