Fot. Materiały prasowe

Michał Piwowarczyk account directorem w Plej

przez Think MICE

Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej. Nadzoruje prace teamów accounckich obsługujących marki Play i Virgin Mobile Polska (digital) oraz piwo Namysłów (digital i ATL).  

Do Michała raportuje obecnie zespół managerów, którzy dołączyli do Plej w wyniku zarówno rekrutacji zewnętrznych, jak i zmian w strukturze wewnętrznej działu client service. W obsłudze klientów wspierają ich plejowe teamy influence marketingu, social media, strategii i kreacji.  

Michał Piwowarczyk od 2018 r. z sukcesami koordynował całościową obsługę digitalową marki Play jako group account supervisor. Wśród efektów prac jego zespołu można wspomnieć stworzenie strategii komunikacji marki Play w social mediach i stałą obsługę operatora w tym obszarze, zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu jako element corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, przygotowanie projektu „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival czy „Akademię TeamPlay” z udziałem influencerów. Projekty prowadzone pod nadzorem Michała były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, m.in. MIXX Awards, Effie, KTR, Kreatura, Golden Arrow, MP Power Awards.

Na nowym stanowisku, oprócz dalszej stałej obsługi marki Play w digitalu, Michał Piwowarczyk nadzoruje także prace zespołów odpowiedzialnych za nowego klienta agencji – markę piwa Namysłów, która właśnie wystartowała z kampanią oraz pozyskany w tym roku do obsługi brand Virgin Mobile Polska.

– Michał od swoich pierwszych dni w Plej stał się filarem digitalowej części client service’u. Ceniony i lubiany zarówno przez klientów, jak i kolegów z agencji za profesjonalizm, życzliwość, a przede wszystkim za umiejętność zachowania spokoju w każdych okolicznościach. Merytoryczny i niezawodny – na Michale można zawsze polegać. Nie zna pojęcia takiego jak „to nie jest możliwe”.  To ogromna przyjemność pracować z takimi managerami i bardzo się cieszymy, że Michał dołącza do grona plejowych dyrektorów – powiedziała Aneta Jalowska, client service director w Plej.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK