Fot. Materiały prasowe

Awans w WALK Creative 

przez Think MICE

Z początkiem kwietnia Sylwia Toczyłowska objęła stanowisko account managera w Walk Creative, spółce reklamowej specjalizującej się w branży retail, należącej do grupy marketingowej Walk. 

Sylwia Toczyłowska z Walk Creative związana jest od listopada 2018 r. Dotychczas jako senior account executive prowadziła projekty dla takich klientów jak OBI, Volkswagen, NN IP TFI, CIECH Sarzyna, HiPP czy Fundacja Kościuszkowska. Do jej aktualnych obowiązków należy koordynacja, zgodnie z harmonogramem rocznym, kampanii BTL dla spółki Atrium European Real Estate, w tym takich centrum handlowych jak m.in. Focus w Bydgoszczy, Copernicus w Toruniu czy Molo w Szczecinie.

– Branża retail w ostatnich kilkunastu miesiącach stanęła przed ogromnym wyzwaniem związanym z funkcjonowaniem podczas pandemii. Prowadzenie komunikacji dla tego segmentu stało się automatycznie równie wymagającym wyzwaniem, ale też szansą na rozwój oraz profesjonalizację. Sylwia świetnie odnalazła się w tej rzeczywistości a jej zaangażowanie i kompetencje okazały się nieocenionymi wartościami – powiedział Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK