Fot. Materiały prasowe

Radek Dudzic dołączył do Plej

przez Think MICE

Z początkiem marca Radek Dudzic dołączył do Plej obejmując stanowisko creative group head w dziale kreacji kierowanym przez Barta Białego. Odpowiada za wsparcie i rozwój części zespołu odpowiedzialnego za obsługę Play digital.

Radek Dudzic z branżą reklamową związany jest od ponad 15 lat. Przed Plej związany był z Isobar Polska jako content creative director oraz z agencją oS3 jako creative director. Jako copywriter współpracował także z Scholz&Friends Warszawa, JWT Warszawa, Leo Burnett oraz Lubię to! Linked by Isobar.

To twórca wielu nagradzanych kampanii, w swojej karierze może poszczycić się m.in. udziałem we wprowadzeniu do Polski konceptu sklepów Tchibo, pierwszą historyczną kampanią promującą wybory do Parlamentu Europejskiego, relaunchem marki Virgin Mobile czy tworzeniem „Przyjaciółek” – nowego formatu dla marki Rossmann. Pracował z klientami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, Virgin Mobile, Bank Millennium, Bank Nordea, Mazda, Mercedes-Benz, Skoda, McDonald’s, Tchibo, Rossmann, Estee Lauder, P&G, Nestle, Nokia, Samsung czy Radio Zet. W Plej wesprze przede wszystkim obsługę marki Play.

– Jestem przekonany, że Radek będzie ogromnym i cennym wsparciem dla całej agencji, a w szczególności dla kreatywnej części Plej. Jego wieloletnie doświadczenie w tworzeniu konceptów digitalowych, jak i ATL-owych, zarządzaniu działem contentu, znajomość branży i wyczucie trendów komunikacyjnych to atrybuty, które sprawiają, że nie możemy już doczekać się pierwszych wspólnych przecinek kreatywnych. Razem pracowaliśmy już wcześniej dla marki Play z bardzo dobrymi efektami, dlatego liczę na kolejne zacne projekty – powiedział Bart Biały, creative director w Plej.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK