Fot. Materiały prasowe

Awans w KERRIS Select

przez Think MICE

Daniil Khaustov awansował na stanowisko performance marketing leadera w KERRIS Select.

Zadania na nowym stanowisku Daniila Khaustova skupiają się na merytorycznej odpowiedzialności za realizowane przez KERRIS Select kampanie reklamowe. Do obowiązków Khautsova należy utrzymywanie jakości prowadzonych działań, optymalizacja narzędzi wykorzystywanych do realizacji celów biznesowych klientów, a także rozwój zaangażowania, relacji i know how zespołu oraz wsparcie merytoryczne zespołu komunikacji KERRIS Group.

– W ciągu naszej ponad rocznej współpracy Daniil Khaustov wykazał się doskonałymi umiejętnościami m.in. analitycznymi i przywódczymi, co przekłada się bezpośrednio na osiąganie jeszcze lepszych wyników w realizacji kampanii – powiedział Jędrzej Zarychta, head of KERRIS Select.

Khaustov posiada 7-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu. Zrealizował ponad 2 tys. projektów dla klientów takich jak: Tauron, BMW, CUK, BNP Paribas, Podravka, Quazkom Bank, Dako, Meliconi, Polycom. Z agencją KERRIS Group związany jest od końca 2019 r.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK