
Tomasz Hilt
- przez Think MICE
Tomasz Hilt, były CEO Leo Burnett Group Poland, objął stanowisko dyrektora i członka zarządu ICP Group SA. Hilt jest odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie strategii skonsolidowania oraz wykorzystania obecnych kompetencji grupy w aktywnościach multi i omnichannel.
– Nasza długoterminowa strategia zakłada dynamiczny, kilkudziesięcioprocentowy wzrost rocznie oraz nieustanny rozwój kompetencji spółki. Tomasz Hilt pomoże nam jeszcze bardziej przyspieszyć: lepiej wykorzystać potencjał grupy w obszarze event, incentive i content marketingu, a także wprowadzić nowe obszary specjalizacji i wejść na zagraniczne rynki – mówi Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu ICP Group SA.
Tomasz Hilt od ponad 20 lat związany jest z branżą reklamową. Przez osiem lat pracował w Leo Burnett, gdzie jako CEO grupy w Polsce zarządzał agencjami Leo Burnett i G7 oraz PZL, a od 2008 do 2013 r. jako CEE Regional Director odpowiadał w sieci Leo Burnett za działania dla Procter & Gamble na ponad 20 rynkach. Wcześniej Hilt był między innymi partnerem i CEO w agencji reklamowej Men AT Work oraz dyrektorem w agencjach JWT Warsaw i McCann Erickson.
– W ciągu ostatnich lat obserwowałem narodziny świetnie prosperujących dziś przedsiębiorstw i degradację niegdyś wielkich. Cieszę się, że w tak szybko zmieniającej się rzeczywistości dołączam do tych, którzy rozwijają się najszybciej. ICP Group to niekwestionowany lider w dziedzinie dotąd rozwijanych kompetencji. Czas skonsolidować ofertę oraz poszerzyć ją o nowe elementy. Liczę na owocną współpracę z zespołem, który doprowadził ICP w miejsce, w którym znajduje się dzisiaj i na wspólną podróż w stronę celów, które chcemy osiągnąć – mówi Tomasz Hilt, nowy dyrektor zarządzający ICP Group SA.
ICP GROUP SA (www.icpgroup.pl) jest liderem marketingu angażującego w Polsce. Za pomocą skutecznych narzędzi incentive, event i content marketingu pomaga swoim klientom angażować konsumentów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Spółka realizuje projekty zarówno o wąskiej specjalizacji, jak i złożone omnichannelowe realizacje, w których wykorzystuje synergię Grupy. Dostarcza firmom kompleksowe rozwiązania w zakresie programów i strategii motywacji oraz nagradzania.
ICP Group SA jest notowana na rynku NewConnect w najlepszym segmencie NC Focus. Spółka jest laureatem międzynarodowych i polskich nagród branżowych w obszarze incentive i event marketingu: zdobywcą SITE Crystal Award za wybitny program incentive oraz najbardziej efektywną kampanię incentive marketingu (2012, 2015), Motivation Masters Award za najbardziej efektywny i kreatywny program incentive (2015) oraz czterokrotnym zdobywcą MP Power Awards za najlepsze eventy w Polsce (2013, 2014, 2015, 2016). Realizowane przez nią projekty content marketingowe zdobywają również zagraniczne i krajowe wyróżnienia min: Pearl Awards w Nowym Jorku (2010, 2011), Chimera (2008, 2009), Szpalty Roku 2008, 2010, 2011, 2015) czy konkurs Biuletynów Firmowych (2015, 2016).