Brave po raz drugi dla H&M
- przez Think MICE
Agencja Brave odpowiadała za kompleksową organizację premiery kolekcji projektanta ERDEM przygotowaną dla H&M.
Inspiracją koncepcji kreatywnej wydarzenia był film wyreżyserowany przez Baza Luhrmanna „The Secret Life of Flowers” promujący najnowszą kolekcję. Zabytkowy Pałac Szaniawskich przy ul. Miodowej 18 w Warszawie zaaranżowano na potrzeby eventu w taki sposób, aby swoim klimatem nawiązywał do „krainy wiecznej wiosny”. Z zewnątrz zainstalowano lampiony prowadzące gości do wejścia, oświetlono fontannę i przygotowano kwiatowe projekcje na fasadzie budynku. Wnętrza, wraz ze sprowadzonymi na tę okazję zabytkowymi meblami, stały się tłem dla tysięcy kwiatów wyrastających z pałacowych ścian i tworzących klimat tajemniczego ogrodu. Wieczór uświetniła polska wokalistka KARI, która wykonała swój największy przebój „Hurry Up” i zaprosiła uczestników do otwartego na ten wieczór pop-up store z kolekcją ERDEM x H&M.
Premiera kolekcji ERDEM to drugie, po H&M Dworzec, wydarzenie, jakie agencja Brave przygotowała dla H&M. Event odbył się 30 października br.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK