Fot. Materiały prasowe

Słowenia chce zdobyć polskich klientów MICE

przez Think MICE

Z początkiem czerwca w sali konferencyjnej Hotelu Regent w Warszawie odbył się śniadaniowy event poświęcony promocji Słowenii. Przedstawiciele branży spotkań mieli okazję poznać atuty i ofertę tej destynacji, przygotowaną pod kątem turystów biznesowych. 

– Słowenia jest świetnym kierunkiem pierwszego wyboru. To nie tylko lokalizacja na wyjazdy, ale i pojedyncze eventy – przekonywał Paweł Kranc, CEO Agencji Marketingowej Green House. Jakie argumenty na poparcie tej tezy wysunięto podczas spotkania? Przede wszystkim podkreślano fakt, że Słowenia jest małym krajem, co zwiększa jej lokalność, a liczne znajomości i współprace eliminują poczucie napiętej konkurencji. To również wyjątkowo zielone miejsce na mapie Europy, promowane zdjęciami lasów, Niziny Panońskiej i słynnego kościoła na wyspie jeziora Bled. Zróżnicowanie terenu oraz wszech okalająca zieleń skutkują wieloma atrakcjami dostępnymi na świeżym powietrzu. Dodatkowo Słowenia rozwija swoje działania w duchu zrównoważonego rozwoju, wprowadzając udogodnienia dla branży eventowej, które przedstawiane są m.in. podczas corocznych targów Conventa w Lublanie. Jedyna linia oferująca połączenia z Polski do Słowenii to PLL LOT. Liczba lotów zmienia się w zależności od sezonu, ale samoloty startują przynajmniej raz dziennie. 

W ramach eventu swoją ofertę zaprezentowali reprezentanci dwóch lokalnych DMC (KNM Travel, Kompas DMC) oraz największej słoweńskiej sieci hoteli Sava Hotels & Resorts. – Nasze hotele znajdują się tylko w Słowenii, a w sieci jest ich łącznie 18. W jednych widoczne jest większe nastawienie na klienta biznesowego, drugie są bardziej przyjazne rodzinom – jednak nie tworzymy obiektów pod daną grupę docelową – powiedziała Špela Pipan, Meeting and Event Sales Specialist w Sava Hotels & Resorts.

Spotkanie zostało zorganizowane przez Agencję Marketingową Green House we współpracy z PLL LOT oraz Slovenian Convention Bureau.

AK