
Bossa Nova Events dla Woodward Poland
- przez Think MICE
Gala dla 500 gości, symboliczny tunel historii i wieczór taneczny – tak firma Woodward, tworząca systemy sterujące dla branży lotniczej i przemysłowej, uczciła 20-lecie swojej działalności w Polsce. Za kompleksową koncepcję, produkcję i realizację wydarzenia, które odbyło się 23 maja br. w Małej Hali Tauron Areny Kraków, odpowiadała Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy Creative Brand Stories.
Wieczór rozpoczął się od przejścia przez instalację – tunel historii, który przywoływał najważniejsze momenty z życia firmy oraz wspomnienia jej pracowników. Następnie goście wzięli udział w części oficjalnej z laser show, po którym czekały na nich animacje taneczne, quiz wiedzy o firmie oraz koncert zespołu Reverb Band. Nie zabrakło również strefy chillout i fotobudek (w tym 360°).
– Jubileusz był dla nas nie tylko momentem celebracji, ale także okazją do wyrażenia wdzięczności wobec naszych pracowników. Dzięki wsparciu Creative Brand Stories mogliśmy stworzyć wydarzenie, które połączyło emocje, wspomnienia i wspólną zabawę – powiedziała Dominik Kania, prezeska zarządu Woodward Poland.
– Dobrze zaprojektowany jubileusz czy gala to nie tylko celebracja minionych lat, ale punkt zwrotny w strategii komunikacyjnej całej firmy – miejsce, w którym marka może na nowo zdefiniować swój głos, zacieśnić relacje i pokazać swoje wartości w działaniu. To jest nasze podejście do organizacji takich wydarzeń – dodała Monika Buchwald, CEO oraz Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK