Fot. Materiały prasowe

Platforma Fru z nowym logo

przez Think MICE

Po 18 latach obecności na rynku grupy ITH, do której należy Fru, marka zaprezentowała odświeżone logo. Ma ono odzwierciedlać zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla podróżnych.

Głównym elementem nowego logo jest słowo „Fru” zapisane specjalnie zaprojektowanym, bezszeryfowym fontem, który stworzony został w minimalistycznej estetyce. Nowa identyfikacja wpisuje się w strategię brandingową całej grupy i podąża w kierunku przyjętym już przez międzynarodowy brand GoVola. We wszystkich logotypach wykorzystano taką samą paletę kolorystyczną, co tworzy spójną wizualnie grupę i ma odpowiadać potrzebom nowoczesnego, cyfrowego rynku turystycznego.

Nowe logo zostało zaprezentowane w ramach specjalnej kampanii marketingowej. Cały proces rozpoczął się od tajemniczego usuwania starego logotypu z kanałów społecznościowych – ruchu, który miał na celu wzbudzenie ciekawości i napięcia. Następnie pojawiły się teasery oraz kreatywne akcje z humorem, realizowane we współpracy ze znanymi influencerami. Przez kilka dni na instagramowych profilach twórców pojawiały się relacje, w których w kreatywny sposób niszczono dotychczasowe logo marki. Ta kampania przygotowała odbiorców na oficjalne odsłonięcie nowej identyfikacji, które miało miejsce kilka dni później.

– Fru to podróż trwająca 18 lat – podróż, w której rozwijaliśmy się razem z naszymi klientami, stale dostosowując się do zmieniających się warunków rynkowych. Musieliśmy mierzyć się również z trudnymi momentami, jak np. z pandemią, która była jednym z największych testów dla całej branży. Reagowaliśmy szybko, wprowadzając fintechowe rozwiązania, takie jak Fast Refund i Trip Protect, które dawały klientom realne wsparcie i poczucie bezpieczeństwa. Dziś dysponujemy kompletnym, cyfrowym ekosystemem z innowacyjnymi usługami i profesjonalnym wsparciem. 

Nowe logo to odzwierciedlenie tej drogi i naszej obietnicy – że zawsze będziemy partnerem dla podróżnych, bez względu na okoliczności” – powiedział Daniel Truică, CEO ITH.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK