
Ponad 100 mln uczestników programu ALL na świecie
- przez Think MICE
Do programu lojalnościowego ALL (Accor Live Limitless) dołączyło już ponad 100 mln uczestników.
Od 2019 roku ALL stał się kluczowym elementem strategii biznesowej Accor. W ciągu pięciu lat liczba uczestników programu podwoiła się, a w samym 2024 roku do dołączyło do niego 11 mln osób. Z przeprowadzonych ankiet wynika, że ponad 5,3 tys. uczestników wysoko ocenia program i oferowane przez niego doświadczenia, a poziom satysfakcji wynosi 7,8 w dziesięciostopniowej skali. Wewnętrzne obserwacje pokazują również, że członkowie ALL wydają na pobyty dwukrotnie więcej, a w 2024 roku wartość dokonanych za pośrednictwem aplikacji programu wzrosła o 45 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100 mln uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości. Zaledwie pięć lat po uruchomieniu, ALL udowodnił, że jest skutecznym narzędziem budującym relacje z gośćmi, wspierającym ich lojalność i rozwój całej grupy – powiedział Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor.
Do tej pory program sprzedał 7,7 tys. pakietów Limitless Experiences obejmujących m.in. lokalne wydarzenia kulturalne oraz największe imprezy sportowe i muzyczne w obiektach takich jak Accor Arena w Paryżu czy Accor Stadium w Sydney. Sieć jego partnerów tworzy ponad 110 firm z branż turystycznej, finansowej, ubezpieczeniowej czy FMCG zapewniających dodatkowe korzyści (w 2025 roku planowany jest rozwój sieci o kolejnych 15 partnerów).
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK