Fot. Materiały prasowe

Ponad 100 mln uczestników programu ALL na świecie

przez Think MICE

Do programu lojalnościowego ALL (Accor Live Limitless) dołączyło już ponad 100 mln uczestników.

Od 2019 roku ALL stał się kluczowym elementem strategii biznesowej Accor. W ciągu pięciu lat liczba uczestników programu podwoiła się, a w samym 2024 roku do dołączyło do niego 11 mln osób. Z przeprowadzonych ankiet wynika, że ponad 5,3 tys. uczestników wysoko ocenia program i oferowane przez niego doświadczenia, a poziom satysfakcji wynosi 7,8 w dziesięciostopniowej skali. Wewnętrzne obserwacje pokazują również, że członkowie ALL wydają na pobyty dwukrotnie więcej, a w 2024 roku wartość dokonanych za pośrednictwem aplikacji programu wzrosła o 45 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100 mln uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości. Zaledwie pięć lat po uruchomieniu, ALL udowodnił, że jest skutecznym narzędziem budującym relacje z gośćmi, wspierającym ich lojalność i rozwój całej grupy – powiedział Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor.

Do tej pory program sprzedał 7,7 tys. pakietów Limitless Experiences obejmujących m.in. lokalne wydarzenia kulturalne oraz największe imprezy sportowe i muzyczne w obiektach takich jak Accor Arena w Paryżu czy Accor Stadium w Sydney. Sieć jego partnerów tworzy ponad 110 firm z branż turystycznej, finansowej, ubezpieczeniowej czy FMCG zapewniających dodatkowe korzyści (w 2025 roku planowany jest rozwój sieci o kolejnych 15 partnerów).

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK