
Sopot z kampanią skierowaną do turystów biznesowych
- przez Think MICE
„Widzimy się w Sopocie” to hasło kampanii promocyjnej miasta prowadzonej od listopada ub.r. Jej częścią jest nowo powstały film zachęcający turystów biznesowych do odwiedzenia kurortu. Jego fabuła i konstrukcja nawiązują do kina akcji.
W filmie można zobaczyć popularne sopockie plenery m.in.: pas nadmorski, molo i marinę, przystań rybacką, wnętrza Państwowej Galerii Sztuki czy dworca kolejowego. Jego bohaterowie to bywalcy światowych metropolii, którzy w Sopocie zdecydowali się zorganizować spotkanie biznesowe, a przy okazji także koncert w Operze Leśnej.
– Bez kompleksów podchodzimy do promocji potencjału biznesowego Sopotu. Kurort gościł głowy państw, ambasadorów, uczestników międzynarodowych konferencji, przedsiębiorców. Wiemy jak fantastyczne i niestandardowe wydarzenia można zrealizować w sopockich przestrzeniach. Ale nie samą pracą człowiek żyje – nowy film pokazuje, jak w naszym mieście można połączyć obowiązki służbowe z chwilą wytchnienia, spacerem po plaży, wizytą w teatrze czy galerii sztuki. Film pokazuje najnowszy trend w turystyce polegający na wydłużaniu pobytu biznesowego o dzień lub dwa, aby móc realizować w tym czasie własne pasje czy sportowe hobby – powiedziała Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.
Obraz pokazuje wnętrza sopockich hoteli i lokali gastronomicznych, Operę Leśną, a także zabiegi spa oraz ogólnodostępną infrastrukturę dla rowerzystów, amatorów pieszych wycieczek czy żeglowania.
– Sopot ma wszelkie możliwości ku temu, by skutecznie przyciągać turystów biznesowych. Siłą kurortu jest nie tylko fantastyczne położenie, ale także różnorodna baza hotelowo-gastronomiczna, świetna oferta kulturalna i dobra dostępność komunikacyjna. To wszystko pokazujemy w nowym filmie, a towarzyszy temu dowcipny komentarz – dodał Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
Film został zrealizowany przez Poppy Field Productions. Za montaż, scenariusz i narrację odpowiadają Justyna Łukowicz i Michał Popczyk. Wideo jest elementem posezonowej kampanii promocyjnej realizowanej pod hasłem „Widzimy się w Sopocie”, prowadzonej przez Miasto Sopot i Sopocką Organizację Turystyczną.
Film w polskiej i angielskiej wersji językowej
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK