Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym Atlas Areny
- przez Think MICE
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej Atlas Areny. Współpraca trwa już 15 lat – w tym czasie obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, uczestniczących w blisko 1,2 tys. wydarzeń.
Najstarsza, a zarazem najdłuższa, obowiązująca nieprzerwanie od 15 lat umowa na prawo do nazwy, pomiędzy Miejską Areną Kultury i Sportu w Łodzi a Grupą Atlas, została z początkiem 2025 roku przedłużona o kolejne pięć lat. To oznacza, że łódzka Arena wciąż będzie funkcjonować pod nazwą Atlas Arena.
– Atlas Arena to najsilniejsza marka na rynku wydarzeń, nierozerwalnie kojarząca się z Łodzią. Nieprzerwana współpraca z Grupą Atlas potwierdza jej pozycję i wzajemne zaufanie, przynosząc obu firmom korzyści. Nazwa Atlas Arena przez lata ugruntowała się w świadomości Polaków jako obowiązkowy przystanek na najważniejszych trasach koncertowych. Ciężko o lepszy przykład lokalnego patriotyzmu. Jesteśmy dumni, że to duża polska firma, o prawdziwie lokalnym rodowodzie, daje imię łódzkiej hali widowiskowej – powiedziała Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.
– Atlas Arena pozostanie Atlas Areną przez kolejne pięć lat. To ogromny kredyt zaufania, którym obdarzyła nas Grupa Atlas, a my odpowiadamy na to zobowiązanie z pełnym zaangażowaniem. Miniony rok był rekordowy pod względem osiągnięć, a rok 2025 zapowiada się jeszcze bardziej dynamicznie. Planujemy nie tylko zwiększenie liczby organizowanych wydarzeń, ale również intensywne działania w zakresie rozwoju marki Atlas Arena. W najbliższym czasie przygotowujemy się do subtelnego odświeżenia identyfikacji wizualnej obiektu, które obejmie wymianę brandingu oraz wprowadzenie kolejnych modernizacji hali. Naszym celem jest nieustanne podnoszenie standardów oraz wzmacnianie pozycji Atlas Areny jako kluczowego miejsca na mapie wydarzeń kulturalnych i sportowych – dodał Maciej Łaski, prezes zarządu Miejskiej Areny Kultury i Sportu, spółki odpowiedzialnej za zarządzanie Atlas Areną.
W 2023 roku ekwiwalent medialny wypracowany dla sponsora tytularnego wyniósł 70 mln zł. Drugie tyle hala wygenerowała dla miasta Łodzi, w blisko 10 tys. wzmiankach mediowych. Samą wartość ekspozycji marki przy informacji o wydarzeniach odbywających się w Atlas Arenie wycenia się na blisko 15 mln zł.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK