Mövenpick debiutuje w Polsce
- przez Think MICE
Należąca do portfolio Accor szwajcarska marka Mövenpick ogłasza otwarcie Mövenpick Grand Hotel Wrocław oraz Mövenpick Resort & Spa Karpacz. Hotele przyjmą gości w pierwszej połowie bieżącego roku. Sieć planuje też dalszy rozwój w Europie.
Zlokalizowany w centrum miasta Mövenpick Grand Hotel Wrocław mieści się w odrestaurowanym, zabytkowym budynku z ponad stuletnią tradycją. Na gości czeka tam 179 pokoi i apartamentów oraz udogodnienia w standardzie premium. Hotel oferuje także taras z widokiem na panoramę Wrocławia, strefę wellness oraz restaurację i bar. Goście biznesowi mogą skorzystać z przestrzeni konferencyjnych.
Z kolei położony u stóp Karkonoszy Mövenpick Resort & Spa Karpacz oferuje 126 pokoi, spa z czterema gabinetami zabiegowymi oraz restaurację Polanka serwującą dania kuchni regionalnej w nowoczesnej odsłonie. Do dyspozycji jest także sala konferencyjna.
Po debiutach w Belgii i Azerbejdżanie jeszcze w tym roku marka Mövenpick planuje otwarcia nowych hoteli we Włoszech (Bari i Mondello), Grecji (Sivota) oraz Czarnogórze (Kotor). – Ekspansja marki Mövenpick w atrakcyjnych europejskich lokalizacjach pokazuje, jak bardzo nasi goście i partnerzy cenią jej wyjątkową ofertę. Rozwój segmentu marek premium to kluczowy element strategii Accor, potwierdzający nasze zaangażowanie w dostarczanie niezapomnianych doświadczeń dla gości w regionie i poza nim – powiedział Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Premium, Midscale & Economy Division w Accor Europe and North Africa.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK