Fot. Materiały prasowe

Bossa Nova Events zorganizowała event dla firmy Schülke

przez Think MICE

Agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za przygotowanie jubileuszowego eventu z okazji 135-lecia firmy Schülke oraz 30-lecia produktu octenisept®.

Konferencja z okazji 135-lecia obecności Schülke na rynku światowym oraz 30-lecia produktu octenisept® odbyła się w połowie listopada br. w hotelu The Westin Warsaw. W wydarzeniu uczestniczyli kluczowi przedstawiciele branży szpitalnej, aptecznej, eksperci z zakresu gojenia ran oraz wybrani przedstawiciele firmy.

Event stał się spotkaniem, które połączyło historię z przyszłością, ukazując wartości, którymi kieruje się firma Schülke.

– Zorganizowanie tego wydarzenia było dla nas wyjątkową okazją do uczczenia naszych wieloletnich osiągnięć oraz zaprezentowania przyszłych działań, które mają na celu jeszcze głębsze zaangażowanie w edukację i wsparcie środowiska medycznego – powiedziała Małgorzata Niklewska, marketing & medical affair director w Schülke.
Podczas eventu uczestnicy mieli okazję zapoznać się z historią oraz przyszłością produktów Schülke, a także wysłuchać wystąpień ekspertów branżowych.

Wieczorna część imprezy miała charakter jubileuszowy. Gościem specjalnym był Mateusz Kusznierewicz, który wygłosił wykład na temat równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz znaczenia dbania o zdrowie.

– Organizacja jubileuszu Schülke to dla nas coś więcej niż realizacja wydarzenia – to zaproszenie uczestników do unikatowej podróży, w której historia spotyka się z nowoczesnością. Zadbaliśmy o każdy etap ich doświadczenia, od momentu przekroczenia progu sali konferencyjnej po wieczorną część jubileuszową. Wierzymy, że takie przemyślane i dopracowane w każdym detalu wydarzenia pozwalają uczestnikom nie tylko zdobyć wiedzę, ale także poczuć emocje, które na długo pozostają w pamięci – powiedziała Wioleta Cała, senior event manager w Creative Brand Stories.

Bossa Nova Events odpowiadała za pełne spektrum działań związanych z organizacją wydarzenia dla Schülke, w tym strategię, koncepcję, kreację, produkcję i realizację.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK