Biznes, innowacje i globalny networking podczas IT&CM Asia i CTW Asia-Pacific
- przez Think MICE
Targi IT&CM Asia i CTW Asia-Pacific, których THINK MICE jest oficjalnym partnerem medialnym, przyciągną we wrześniu do Bangkoku ponad 1 tys. profesjonalistów zajmujących się organizacją wyjazdów MICE i podróży służbowych z całego świata. Organizatorzy zapowiedzieli kilka ciekawych nowości, które będą towarzyszyły tegorocznym edycjom tych wydarzeń.
Asia Ability, czyli eksperci od kreatywnego budowania zespołów, będą gospodarzami „Boomtime” – muzycznej aktywności mającej na celu szybsze nawiązywanie kontaktów pomiędzy uczestnikami i przełamywanie tzw. pierwszych lodów. Nowością będzie również interaktywna gra „IT&CMA. Game On”. Jej uczestnicy będą musieli meldować się w wielu punktach kontrolnych umieszczonych w hali głównej, podejmując się przy okazji wykonania różnych oryginalnych zadań, mających zapewnić im zwycięstwo w rywalizacji.
Oprócz tego organizatorzy przygotowali rozbudowany program zachęt dla profesjonalnych kupujących, tak aby jeszcze bardziej zaangażować ich w rozmowy z wystawcami. Ci, którym uda się odbyć najwięcej spotkań biznesowych (zarówno umówionych wcześniej, jak i tych bardziej spontanicznych, zaplanowanych dopiero na miejscu) będą mogli liczyć na atrakcyjne nagrody. Nie bez znaczenia pozostaną poza tym wszelkie nowości związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI). Partner technologiczny tegorocznych targów – firma Gevme – zapewni gościom natychmiastowe podsumowania i wnioski z przeprowadzonych przez nich rozmów biznesowych i pozostałych aktywności w ramach tzw. „Idea Cloud”. Ponadto wydarzenia będą obejmować współpracę z Audience Engagement Partner, Pigeonhole, oferując podczas części edukacyjnej innowacyjne sesje pytań i odpowiedzi na żywo, ankiety, quizy etc.
IT&CMA to jedne z największych i najstarszych targów dedykowanych przemysłowi spotkań odbywających się w regionie Azji i Pacyfiku. Od 2004 roku połączone są z targami Corporate Travel World (CTW) Asia-Pacific, adresowanymi do osób, firm i instytucji, których działalność koncentruje się na kwestii organizacji podróży służbowych. THINK MICE jest ich oficjalnym partnerem medialnym, organizatorem grupy hosted buyers, na miejscu jest również dystrybuowane anglojęzyczne wydanie naszego magazynu.
MK