MICE Show Asia 2024: zapowiada się rekordowa edycja
- przez Think MICE
Rekordowa liczba korporacyjnych i stowarzyszeniowych meeting plannerów odpowiadających za zakup usług MICE oraz największa w historii liczba partnerstw z międzynarodowymi stowarzyszeniami działającymi w branży spotkań – tak zapowiada się tegoroczna edycja MICE Show Asia.
Impreza – towarzysząca targom ITB Asia oraz Travel Tech Asia – odbędzie się w dniach 23–25 października w Sands Expo and Convention Centre w Singapurze. THINK MICE jest jej oficjalnym parterem medialnym, nie zabraknie nas też na miejscu.
Biznes
MICE Show Asia 2024 zgromadzą ponad 700 nabywców usług MICE, ale również profesjonalistów i ekspertów na co dzień związanych z branżą spotkań. Biorąc pod uwagę najnowsze prognozy, mówiące o tym, że ponad 50 proc. zleceniodawców usług turystyki biznesowej planuje w najbliższym czasie zwiększyć swoje budżety oraz liczbę przygotowywanych wydarzeń, stwarza to szczególnie dobre możliwości biznesowe.
– W miarę jak nasza branża nadrabia zaległości i notuje coraz większy popyt, targi MICE Show Asia zaoferują świetne możliwości nawiązywania nowych kontaktów, a przy tym obszerny program edukacyjny z udziałem najlepszych ekspertów i liderów opinii – powiedziała Joyce Wang, executive director Messe Berlin Asia Pacific, organizatora MICE Show Asia, Travel Tech Asia oraz ITB Asia.
Umówienie i odpowiednie dopasowanie spotkań do oczekiwań zarówno wystawców, jak i zwiedzających na MICE Show Asia zapewnia m.in. sztuczna inteligencja. AI kojarzy profile gości, tak aby sugerować najwłaściwszych partnerów do rozmowy. Takich którzy ze względu na swoje oczekiwania, usługi czy region geograficzny w którym operują dają największą szansę na nawiązanie owocnej współpracy. Oprócz tego nie zabraknie oczywiście tradycyjnych sesji i spotkań networkingowych (w tym B2B), a także szeregu wydarzeń o charakterze rozrywkowym, które również mają pozwolić na mniej formalne spotkania biznesowe.
– Na MICE Show Asia będziemy wystawiać się już trzeci rok z rzędu, promując nasze miasto jako idealną destynację MICE w Azji Południowo-Wschodniej. To targi, które stanowią idealną platformę do nawiązywania kontaktów z kupującymi i potencjalnymi klientami zainteresowanymi tym regionem – powiedziała Aya Sugimoto, manager ds. motywacji i wydarzeń korporacyjnych w Sapporo Convention Bureau.
Edukacja
Jeżeli chodzi o część konferencyjną, trzydniowy program MICE Show Asia obejmie najbardziej aktualne branżowe tematy, takie jak m.in. rola sztucznej inteligencji w optymalizacji procesów podróży służbowych, zrównoważony rozwój czy nowe sposoby generowania unikalnych doświadczeń. Nie zabraknie też zagadnień związanych z ewolucją podróży motywacyjnych, wyzwaniami jakie stawia postępująca globalizacja czy tych dotyczących transformacji cyfrowej i wynikającej z tego zmiany kanałów dystrybucji usług MICE.
Wśród prelegentów pojawią się m.in. Mahir Abdulkarim Julfar (Dubai World Trade Centre), Iain Bitran (International Society for Professional Innovation Management), Pom Corpuz (TCG Consulting), Prashant Kirtane (WegoPro), Belinda Morris (Amadeus), Taylor Smith (BCD Meetings & Events), Alexis Lhoyer (Chab Agency), Jing Wen Wong (FCM Meetings & Events), Qinxin Khoo (Live Group), Judith Huisman (Meetingselect) oraz David Hughes (Uniglobe Travel International). Ważnym punktem będzie także CVB Talks: Discovering the Excellence of MICE Destinations, gdzie reprezentanci biur convention zareklamują swoje destynacje.
MICE Show Asia 2024 nawiązało poza tym współpracę z wiodącymi stowarzyszeniami (zarówno regionalnymi, jak i globalnymi) działającymi w branży MICE, takimi jak: China Business Event Industry Committee (CBEIC), Global Destination Sustainability – Movement, Global MICE Collaborative, Global Sustainable Tourism Council (GSTC), International Association of Exhibitions & Events (IAEE), Meeting Professionals International (MPI), Society for Incentive Travel Excellence (SITE) i Tourism Economics. Kooperacja dotyczy przygotowania sesji edukacyjnych oraz przedstawienia kluczowych trendów i danych na temat sektora spotkań.
ITB Asia razem z MICE Show Asia oraz Travel Tech Asia uważane są za jedno z największych i najważniejszych wydarzeń poświęconych turystyce i branży MICE w regionie Azji i Pacyfiku. Targi są odpowiednikiem ITB Berlin na rynku azjatyckim, a swoim zasięgiem obejmują nie tylko turystykę leisure, ale również – za sprawą wspomnianego MICE Show Asia – przemysł spotkań.
Do 22 września obowiązują specjalne stawki (tzw. Early Bird Rate) uprawniające do wzięcia udziału we wszystkich trzech imprezach za 140 dolarów (cena regularna to 180 dolarów).
Więcej informacji dostępnych jest TUTAJ
MK