Kolejne spotkanie z cyklu Let’s Meet
- przez Think MICE
W dniach 19-21 sierpnia w Gdańsku i Sopocie odbywała się kolejna, letnia edycja spotkania z cyklu Let’s Meet. W imprezie wzięli udział m.in. hosted buyersi z Wielkiej Brytanii, Czech, Niemiec czy z Francji.
Let's Meet to inicjatywa Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdansk Convention Bureau, pomagająca w nawiązywaniu kontaktów pomiędzy lokalnymi przedsiębiorcami związanymi z branżą turystyczną, a zagranicznymi hosted buyersami, którymi w dużej mierze są organizatorzy wyjazdów MICE, korporacyjni meeting plannerzy etc. Nowy koncept tego wydarzenia polega na zastąpieniu standardowych spotkań przy stolikach serią wizyt studyjnych, co – poza ciekawszą formą – daje przede wszystkim większą szansę na pełniejsze poznanie oferty i doświadczenie jej na żywo.
– Mamy za sobą już dwie edycje Let's Meet w nowej formule. Z nieukrywaną satysfakcją obserwujemy duże zainteresowaniem udziałem w tym evencie. W ten sposób realizujemy jedno z naszych podstawowych zadań – wspieramy lokalną branżę turystyczną i promujemy Gdańsk jako doskonałe miejsce na spotkania, konferencje, warsztaty i inne wydarzenia – powiedział Łukasz Wysocki, prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Tym razem goście, poza poznaniem największych turystycznych atrakcji Gdańska i Sopotu, mieli również okazję odwiedzić trójmiejskie hotele oraz miejsca oferujące ciekawe przestrzenie pozwalające na organizację wydarzeń. Mowa m.in. o Radisson Blu Hotel Gdansk, Radisson Hotel & Suites Gdansk, Grano Hotel Solmarina, Sopot Marriott Resort & Spa, ale też Europejskim Centrum Solidarności, Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo czy kompleksie Olivia Star, swoją ofertę prezentowała ponadto Sopocka Organizacja Turystyczna. W programie nie zabrakło poza tym aktywności networkingowych, spotkań B2B oraz dodatkowych atrakcji przygotowanych przez firmę Tarifa Corporate Events.
Partnerem imprezy była Polska Organizacja Turystyczna/Poland Convention Bureau, na miejscu nie zabrakło również THINK MICE.
MK