Open Hair Festival w Sieradzu z Creative Brand Stories
- przez Think MICE
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, trzeci rok z rzędu odpowiadała za współorganizację letniego Open Hair Festival (wraz z miastem Sieradz). Tegoroczna edycja wydarzenia odbywała się w dniach 19-21 lipca.
Open Hair Festival to cykliczna impreza, która odbywa się w Sieradzu (w tym roku świętowała swoje 15-lecie). Na kilka dni miasto zmieniło się w plenerowe, wielowymiarowe wydarzenie obejmujące koncerty, pokazy mody, spotkania z gwiazdami, fryzjerami, stylistami i projektantami. Cały festiwal nawiązywał do postaci fryzjera i artysty Antoine’a Cierplikowskiego. Był on znanym wizjonerem i jednym z pierwszych stylistów, którzy kreowali wizerunek największych gwiazd swoich czasów. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Sztuka wyrażania siebie”.
– Open Hair Festival w Sieradzu to niezwykłe wydarzenie, które od lat związane jest z Bossa Nova Events. To eventowa podróż w świat muzyki i rozrywki. Trzy dni pełne muzyki, inspirujących spotkań, sztuki i niezapomnianych chwil, które po raz trzeci mieliśmy okazję współorganizować razem z miastem Sieradz. Osobiście chciałabym, aby miasta realizowały więcej tego rodzaju inicjatyw – powiedziała Wioleta Cała, senior event manager w Creative Brand Stories.
Festiwal rozpoczął się od odsłonięcia muralu pt. „Czesałem cały świat” w 140. rocznicę urodzin Antoine`a Cierplikowskiego, wykonanego przez krakowskiego artystę Pieksa. Na scenie muzycznej wystąpili m.in. Magdalena Wasylik, Kisu Min oraz Ars Latrans Orchestra. Drugiego dnia w strefie MeetMe gościli m.in. Tymoteusz Pięta i Emilia Kostyk, którzy opowiedzieli o fryzjerstwie, modzie i pasji do sztuki. Uczestnicy mieli okazję podziwiać pokazy młodych projektantów z ASP w Łodzi. Na scenie artystycznej odbył się nocny pokaz mody Jackoba Buczyńskiego. Muzyczną gwiazdą wieczoru był zespół Karaś i Rogucki. Trzeciego dnia Rynek w Sieradzu stał się centrum aktywności dla mieszkańców. Na uczestników czekały warsztaty oraz rodzinna gra miejska, która prowadziła przez zakamarki miasta, odkrywając kolejne fragmenty historii. Ponownie odbyły się spotkania w strefie MeetMe, tym razem m.in. z Adamem Szulcem, Kajetanem Szwedem oraz Anielą Wilk. Festiwal zakończył się koncertami – na scenie głównej wystąpili zespół Kwiat Jabłoni oraz Kult. Imprezę poprowadzili Mateusz Opyrchał oraz Ola Filipek.
Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za realizację tego wydarzenia, program artystyczny, aranżacje przestrzeni i produkcję. Dodatkowo, wsparła miasto Sieradz w działaniach komunikacyjnych festiwalu oraz w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK