
Imagine Nation dla Wella Company Polska
- przez Think MICE
Dusseldorf, Mediolan, Warszawa, Paryż i Ateny – tak wyglądała międzynarodowa trasa Wella Company. Jej celem była celebracja farby Illumina Color od Wella Professionals. Wydarzenie w Warszawie na zlecenie Wella Company Polska zostało zorganizowane przez agencję Imagine Nation.
Gościem specjalnym eventu #Illuminight by WELLA był Romeu Felipe, globalny ambasador Wella Professionals, edukator i twórca techniki #Illuminage. Romeu jest znany na całym świecie (jego prace śledzi ponad 2 mln osób na Instagramie), a w ciągu swojej 20-letniej kariery z Wellą wyszkolił ponad 25 tys. stylistów. W trakcie wydarzenia w Warszawie efekty pracy farbą Illumina Color zostały zaprezentowane podczas masterclass Look&learn oraz specjalnego pokazu jego autorstwa. Na scenie można było także zobaczyć Wella Artistic Team – grupę ambasadorów marki Wella Professionals z Polski, czyli najbardziej kreatywnych stylistów, którzy poprzez swoje projekty artystyczne wyznaczają standardy sztuki fryzjerskiej. W skład Wella Artistic Team wchodzą Małgorzata Babicz, Paweł Babicz, Piotr Kmiecik, Damian Witkowski, Piotr Adaszkiewicz i Tymek Pięta. Kolejnym punktem programu był pokaz umiejętności czterech reprezentantów grupy Illumina Rising Artists pochodzących z Malty, Litwy, Rumunii i Bośni. Na scenie odbyło się także wręczenie statuetek finalistom lokalnych edycji konkursu National Trend Vision Award w trzech kategoriach.
– Podczas tworzenia konceptu kreatywnego #IllumiNight by Wella zależało nam na tym, aby każdy skrupulatnie dobrany element wieczoru przywodził gościom na myśl lekkość powiewających, mieniących się kolorami włosów. Lekkość ta została podkreślona zarówno w delikatnie poruszającym się nad sceną materiale, oświetleniu w pastelowych odcieniach czy w strojach modelek, w większości zaprojektowanych przez polskiego projektanta, Macieja Zienia. Zależało nam, aby wspomniana idea zawarta w scenografii została skomponowana tak, aby podkreślała piękno i wyjątkowość show odbywającego się na scenie, a nie przyćmiewała go. Aby dekoracje współgrały z jego dynamiką, zwracając uwagę widowni na każdy, nawet najmniejszy szczegół prezentowanej sztuki fryzjerskiej – powiedziała Kamila Sabała, creative managerka w Imagine Nation.
– Przygotowanie międzynarodowego wydarzenia, na którym pojawia się ponad 700 gości z 22 krajów jest wyzwaniem wymagającym bezbłędnego zarządzania. By zapewnić sukces i płynny przebieg wydarzenia należy pomyśleć absolutnie o każdym aspekcie, który potencjalnie może wpłynąć na doświadczenia gości. Począwszy od programu, logistyki, poprzez komunikację aż do zapewnienia bezpieczeństwa. Egzekucja każdego uprzednio zaplanowanego etapu i zestawienie kilku, niezależnych międzynarodowych grup w jedno wspólne show wymagało od nas dużej uwagi i holistycznego podejścia. Przez cały ten proces wspólnie z naszym partnerem, agencją Imagine Nation, przeszliśmy ramię w ramię, by finalnie stworzyć spektakularne wydarzenie, o którym jeszcze długo będzie się mówić – mówiła Adrianna Kuźnar, education associate director Eastern Europe & CIS w Wella Company.
– Czterogodzinne show, składające się z kilku mniejszych pokazów, przygotowanych łącznie przez 11 artystów, 3 prowadzące i 21 modelek – tu nie może być wpadek czy przestojów. Przygotowanie tak wymagającego i złożonego wydarzenia to długi proces, a ten trwał kilkanaście tygodni. Od początku współpracy z Klientem zawsze stawiamy na otwartą i szczerą komunikację. I tak było przy realizacji #IllumiNight by WELLA. Wspólnie wypracowaliśmy koncepcję eventu, która dała wyjątkowe doznania i pozostanie na długo niezapomnianym doświadczeniem – podsumowała Małgorzata Kaczmarska, project managerka w Imagine Nation.
Wydarzenie #Illuminight by WELLA było pierwszą realizacją we współpracy Wella Company z Imagine Nation.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK