
Powitanie wiosny z Meet the Bidder
- przez Think MICE
35. edycja Meet the Bidder zgromadziła 40 wystawców z całego świata, którzy 20 marca w hotelu Arche Krakowska w Warszawie spotkali się z ponad 70 managerami turystyki wyjazdowej z Polski. THINK MICE po raz kolejny był oficjalnym partnerem medialnym tej imprezy.
W wydarzeniu wzięli przedstawiciele takich kierunków jak: Albania, Austria, Bułgaria, Brazylia, Cypr, Estonia, Grecja, Hiszpania, Francja, Indie, Izrael, Jordania, Kambodża, Korea Płd., Kuba, Laos, Mauritius, Malezja, Mjanma, Niemcy, Oman, Portugalia, USA, Singapur, Sri Lanka, Słowenia, Szwajcaria, Tajlandia, Turcja, Wietnam, Węgry, Włochy i Zjednoczone Emiraty Arabskie. W strefie premium uczestników witali reprezentanci Visit Hungary (Destination Partner), Arche Hotel Krakowska (Host Hotel Partner) oraz DMC Vas Group i Solmelia Hotels International. Dostali oni możliwość promocji przy większych stołach, których tło stanowiła podświetlana ścianka reklamowa z indywidualnym brandingiem, mieli też większą liczbę gwarantowanych spotkań oraz prezentowali krótki film reklamowy na forum.
Meet the Bidder skierowany był do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych. Obecni też byli plannerzy z agencji eventowych i organizatorzy wyjazdów szytych na miarę. Podczas rund spotkaniowych w ciągu całego dnia goście odbyli ponad 650 spotkań.
Spotkaniom biznesowym towarzyszyło wiele dodatkowych atrakcji, w tym m.in. gra Travel Experience Invitations, w której można było zdobyć zaproszenia do podróży, ufundowane przez wystawców, pre i post eventy oraz konferencja prasowa, podsumowująca ubiegłoroczną konferencję MISF i przedstawiająca projekt Green Transformation Book (osiągnięcia firm w ramach ESG).
>>ZOBACZ GALERIĘ
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK