Fot. Materiały prasowe

IBTM World 2023 już w przyszłym tygodniu w Barcelonie

przez Think MICE

Już w przyszłym tygodniu – w dniach 28-30 listopada – w Barcelonie odbędzie się kolejna edycja targów IBTM World, których THINK MICE jest oficjalnym partnerem medialnym. W tym roku na polskim stoisku narodowym pojawi się aż 16 wystawców. Nie zabraknie też dodatkowych atrakcji i aktywności marketingowych.   

W tym roku Polska Organizacja Turystyczna (POT) odnotowała bardzo duże zainteresowanie chęcią wzięcia udziału w targach IBTM World, otrzymując rekordową liczbę 26 zgłoszeń. Początkowo, za względu na brak przestrzeni, zapowiadano pomieszczenie jedynie połowy chętnych, ostatecznie udało się zwiększyć tę liczbę do 16. Grupa wystawców obejmuje przedstawicieli convention bureaux, biur marketingu miast i regionów, a także PCO (profesjonalnych organizatorów kongresów), firmy organizujące podróże motywacyjne (DMC), linię lotniczą oraz obiekty kongresowe i targowe.

Na polskim stoisku narodowym pojawią się reprezentanci: Centrum Kongresowego ICE Kraków, Centrum Wystawienniczo-Kongresowego G2A Arena, Poznan Congress Center (Grupa MTP), Travel Projekt DMC Poland, Jan-Pol DMC Poland, DMC Poland, Mazurkas Travel DMC Poland, Warsaw Convention Bureau, Mazovia Convention Bureau, Convention Bureau – Wrocław, Kraków Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, Poznań Convention Bureau, Silesia Convention Bureau, Świętokrzyskiego Convention Bureau oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. Ponadto, Lubelskie Centrum Konferencyjne oraz Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna – Lubelskie Convention Bureau dołączą do polskiej reprezentacji w środę, 29 listopada (czyli drugiego dnia targów).

W tym roku aktywności marketingowe na polskim stoisku targowym odbywać będą się pod hasłem kampanii „POLAND. More than you expected” (więcej szczegółów na jej temat znajduje się na dedykowanej stronie www: https://meetings.poland.travel/). POT, jak co roku, przygotowuje kilka też dodatkowych niespodzianek w ramach działań z zakresu marketingu sensorycznego.

Zaplanowane są m.in. Muzyczne Poranki z Basią Giewont i jej zespołem oraz specjalne wykonanie piosenki „Let's Talk Business” w nowej aranżacji (a także publikacja tego utworu na specjalnie przygotowanej playliście Spotify).

THINK MICE po raz kolejny jest oficjalnym partnerem medialnym IBTM World. W Barcelonie będzie także dystrybuowane międzynarodowe, anglojęzyczne wydanie naszego magazynu.

Więcej szczegółów dotyczących polskich partnerów na platformie IBTM, TUTAJ

Źródło: Poland Convention Bureau POT, oprac. MK