
Laboratorium Twórców na Meetings Week Poland 2023
- przez Think MICE
12 czerwca w Airport Hotel Okęcie w Warszawie – podczas Meetings Week Poland – w ramach edukacyjnego projektu realizowanego przez Poland Convention Bureau – Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) wystąpi Rafał Szymański. Tematem jego prelekcji będzie Social Selling na LinkedIn.
Rafał Szymański, uznany ekspert w marketingu B2B (z doświadczeniem w turystyce), zaprezentuje uczestnikom jak wygląda współczesny proces sprzedaży usług B2B z użyciem mediów społecznościowych czyli Social Selling.
To ważne, gdyż e-marketing odgrywa kluczową rolę w promocji i budowaniu wizerunku firm eventowych, hoteli, podmiotów z branży MICE oraz destynacji. Wśród narzędzi e-marketingowych, LinkedIn jest szczególnie ważną platformą dla profesjonalistów i przedsiębiorstw, oferując szeroki zakres możliwości w zakresie budowania wizerunku i działań Social Selling. Dla branży eventowej, która ściśle współpracuje z klientami, partnerami biznesowymi i dostawcami, LinkedIn jest nieocenionym narzędziem do budowania sieci kontaktów i zwiększania widoczności w branży. Publikowanie wartościowych artykułów, wpisów i materiałów wideo może przyciągnąć uwagę odbiorców, budując wizerunek eksperta w danej dziedzinie. Regularna aktywność na platformie, taka jak udział w dyskusjach grupowych, komentowanie wpisów i udostępnianie wartościowych treści, pozwala na budowanie relacji z innymi profesjonalistami i potencjalnymi klientami.
Ważnym aspektem LinkedIn jest również Social Selling, czyli wykorzystywanie platformy do generowania leadów i sprzedaży. Przez aktywne uczestnictwo w grupach tematycznych, identyfikowanie potencjalnych klientów i nawiązywanie z nimi relacji, można skutecznie promować swoje usługi i pozyskiwać nowe zlecenia. Ważne jest jednak, aby Social Selling na LinkedIn był subtelny i oparty na wartościach, skupiając się na nawiązywaniu autentycznych kontaktów i oferowaniu wartościowych informacji, zamiast agresywnej sprzedaży.
O tym wszystkim dowiedzą się uczestnicy pierwszego dnia Meetings Week Poland podczas sesji Laboratorium Twórców – 12 czerwca br., w godz. od 11:15 do 12:15.
Rafał Szymański – w biznesie funkcjonuje od 1996 roku. Pracował dla międzynarodowych agencji reklamowych, projektował pierwsze w Polsce strony internetowe i sklepy. Od 2003 roku przeszedł na stronę korporacji i przeprowadził setki wdrożeń i kampanii digital marketingu, eCommerce czy Social Selling B2B, pracując dla największych światowych klientów, takich jak Roche, Sanofi, Neckermann, Philips czy 3M.
Jest przede wszystkim praktykiem i korzysta z własnego doświadczenia. Biegle posługuje się systemem reklamowym LinkedIn oraz programem do sprzedaży B2B jakim jest LinkedIn Sales Navigator.
Laboratorium Twórców – celem projektu Laboratorium Twórców jest profesjonalizacja polskiego przemysłu spotkań, poprzez tworzenie atrakcyjnej treści dla odbiorców, szczególnie na rynki zagraniczne, dotyczących Polski jako miejsca na organizację wydarzeń. Nazwa projektu odnosi się do kreatywnej przestrzeni, która zapewni zasoby, narzędzia i wsparcie dla osób lub zespołów do tworzenia różnych rodzajów treści, takich jak filmy, obrazy, muzyka, teksty, grafiki lub inne formy mediów cyfrowych.
W ramach programu warsztatów i szkoleń, zaplanowano zróżnicowaną tematykę. Część zajęć jest poświęcona na teoretyczne i praktyczne omówienie kluczowych kwestii z dziedziny e-marketingu, natomiast inne będą skupiać się na szczegółowym przedstawieniu wybranych platform i narzędzi. Pierwsze szkolenie i warsztaty z digital marketingu odbyły się 28 lutego br. w Warszawie i były poprowadzone przez Dagmarę Plata-Alf.
Poza szkoleniami i warsztatami pomysłodawcy Laboratorium Twórców prowadzą indywidualne konsultacje z zakresu e-marketingu oraz dedykowaną grupę na LinkedIn, w której podawane są inspiracje i istnieje możliwość prowadzenia rozmów na temat najbardziej efektywnych form promocji w obszarze e-marketingu.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK