Fot. Materiały prasowe

Ponad 100 wystawców wzięło udział w Meet The Bidder Grand Edition

przez Think MICE

Kolejne wydarzenie z cyklu Meet The Bidder Grand Edition, zorganizowane w Warszawie, w rozszerzonej, 3-dniowej formule przyciągnęło ponad stu wystawców z całego świata. Spotkali się oni z ponad setką managerów turystyki wyjazdowej z Polski i z Europy. THINK MICE był oficjalnym partnerem medialnym tej imprezy.

Meet The Bidder Grand Edition rozpoczął się 22 listopada br. powitalnym drinkiem w Arche Hotel Krakowska w Warszawie (który był partnerem tego wydarzenia). Prowadzone rozmowy miały sportowe tło, ponieważ towarzyszyła im transmisja meczu Polska – Meksyk. Wieczorem wybrani wystawcy uczestniczyli też w kolacji powitalnej. Część oficjalna miała miejsce dzień później – 23 listopada.




Organizatorom imprezy udało się zebrać ponad 100 wystawców, oferujących usługi w ponad 60 krajach na całym świecie. Tradycyjnie przyjechali goście z krajów europejskich (takich jak np. Hiszpania, Malta, Cypr, Grecja, Włochy, Słowenia), nie zabrakło wśród nich także przedstawicieli rzadziej obecnych na Meet The Bidder destynacji (takich jak np. Szwecja, Czarnogóra, Bułgaria, Holandia, Estonia czy Litwa). Dodatkowo pojawili się reprezentanci mniej oczywistych i egzotycznych kierunków, takich jak: Liban, Wyspy Owcze, Kostaryka, Jamajka, Aruba, Indie, Malediwy, Singapur, RPA, Etiopia czy Mołdawia.

Meet the Bidder skierowany jest do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych. W ramach programu Hosted Bidder organizatorzy zaprosili w tym roku również zagranicznych gości: z Turcji, Węgier, Czech, Łotwy, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytani, Danii oraz z Indii. Bardzo dobra była też frekwencja ze strony Polaków. Wszystko to sprawiło, że podczas 16 rund uczestnicy odbyli ponad 1,5 tys. spotkań biznesowych.



Meet the Bidder w nowej odsłonie towarzyszyły poza tym wydarzenia wieczorne. Pierwsze z nich – Tea Time Networking – było okazją by podzielić się wrażeniami z imprezy, poznać osoby, z którymi wcześniej nie było okazji porozmawiać lub spotkać starych znajomych. Podczas drugiego – T-Rex – Travel Experience Expert Night – można było zdobyć wiele atrakcyjnych nagród – zaproszeń do podróży ufundowanych przez wystawców w kategoriach: Let’s Taste (smakołyki z wybranych destynacji np. wina Gruzji, Mołdawii i Turcji), Let’s Enjoy (unikalne przeżycia, np. wstęp do Scentopi w Singapurze), Let’s Stay (atrakcyjne pobyty w hotelach, lodge i resortach np. pięć nocy w Beachcomber na Mauritiusie czy w Bahia Principe na Dominikanie) oraz Let’s Fly (bilety lotnicze ufundowane przez linie PLL LOT i Emirates).




Podczas T-Rex organizatorzy docenili też długoletnie wsparcie partnerów stowarzyszeniowych. Specjalnie zaprojektowane statuetki Travel Experience Expert odebrały: Grażyna Grot-Duziak, prezes SITE Poland oraz Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT). Oprócz tego wyłoniono najlepszych wystawców: Cavalieri Art Hotel – Franklin Azzopardi (w kategorii Hotel), Rigo Malta DMC by Oswald Arrigo – Simon Arrigo (w kategorii DMC), Singapore Exhibition & Convention Bureau – Cedric Zhou (w kategorii Convention Bureau) oraz Visit Ras Al Khaimah – Paulina Kossakowska (w kategorii Open).

Wielu uczestników Meet the Bidder wzięło też udział w wycieczkach post-tourowych. Wśród propozycji znalazły się: dwudniowy wyjazd do Krakowa, z całodziennym zwiedzaniem z przewodnikiem i noclegiem w PURO Hotel, pobyt networkingowy w wodnym parku rozrywki Suntago czy zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem z zespołu Przewodnicy bez Granic.

THINK MICE był oficjalnym parterem medialnym Meet The Bidder Grand Editon. Podczas wydarzenia dystrybuowane były również międzynarodowe, anglojęzyczne wydania naszego magazynu.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK