
Idea Creative Group dla Maspex BU Food
- przez Think MICE
Idea Creative Group zapewniła realizację techniczną oraz oprawę multimedialną wydarzenia dla Maspex BU Food.
Event skierowany był do partnerów biznesowych, przedstawicieli dystrybucji, agencji merchandisingowych, pracowników centrali, a także do całego działu handlowego – w tym, pracowników biurowych oraz struktur terenowych Maspex BU Food, które są odpowiedzialne za skuteczne wdrożenie i prowadzenie produktów.
Za techniczną realizację wydarzenia, jego scenariusz oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. – Dobrze przygotowana oferta to część skutecznego wprowadzenia produktu na rynek. Aby podjąć właściwy dialog z odbiorcami, niezwykle ważny jest odpowiedni dobór narzędzi komunikacyjnych. Jako agencja kreatywna zawsze stawiamy na nowatorstwo, dlatego w ramach wydarzenia dla Maspex BU Food sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia – powiedziała Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Nie zabrakło contentu animacyjnego z elementami 3D, który pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej przestrzeni. Dodatkowo, na okoliczność produkcji, powstała seria animacji oraz rozbudowana oprawa wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.
Realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Event obejrzało ponad 800 uczestników.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK