
Idea Creative Group zrealizowała Bal Oriflame
- przez Think MICE
Coroczny Bal Oriflame to moment, w którym spotykają się partnerzy biznesowi szwedzkiej firmy kosmetycznej, aby świętować swoje sukcesy. W tym roku celebracja odbyła się również pod hasłem 30-lecia obecności marki w Polsce. Za realizację techniczną oraz oprawę multimedialną wydarzenia odpowiadała agencja Idea Creative Group.
Oriflame to firma kosmetyczna, budująca społeczność sprzedaży rekomendowanej, opartej na szwedzkich produktach. Coroczne bale od wielu lat wpisują się w kalendarz eventowy tej marki. Tegoroczna edycja była jednym z większych projektów organizowanych na żywo od wybuchu pandemii.
Impreza, znana jako Bal Oriflame, odbyła się 10 września br. w hotelu Radisson Blu Sopot. Udział wzięło w niej ponad 300 osób. – Nie ma wątpliwości co do tego, że u podstaw źródeł wzmocnienia relacji w firmie są wydarzenia. Tym bardziej cieszymy się, że poprzez coroczny bal Oriflame mogliśmy wrócić do bezpośredniego kontaktu z liderami naszej marki. Bal to przede wszystkim celebracja ich sukcesów, a my bardzo cieszymy się, gdy widzimy wiele wyróżnianych osób na scenie, przynosząc źródło inspiracji i motywacji do dalszych działań – powiedziała Małgorzata Giza, junior sales support manager w Oriflame Polska.
Pełną obsługę wydarzenia zapewniła agencja Idea Creative Group, która postawiła na innowacyjne rozwiązania eventowe, zgodne ze strategią oraz charakterem marki Oriflame. Event odbył się w formacie Lumina Garden Gala, który łączył wysublimowaną stylistykę, zaczarowany klimat scenografii, wykwintne jedzenie, muzykę, a także koncepcję celebracji sukcesów.
– Podobnie jak światło pomaga ludziom w ciemnościach dotrzeć do celu, tak nasz koncept to wyraz uznania i hołd dla uczestników balu za ich wkład w funkcjonowanie marki. Właśnie dlatego istotnym elementem całej koncepcji był oświetlony ogród, widoczny przez witryny sali balowej, stanowiący przestrzeń tak chilloutową, jak i networkingową – powiedziała Aneta Radzimirska, CEO Idea Creative Group.
Podczas eventu nie zabrakło również wariacji świetlnych oraz takich atrakcji, jak występ Samiego Harba czy Kabaretu Paranienormalni z dedykowanym skeczem. – Marka Oriflame to przede wszystkim ludzie, dla których filarem budowania trwałych relacji są spotkania. Dzięki takim wydarzeniom jak Bal Oriflame, mamy okazję celebrować sukcesy naszych partnerów biznesowych, wyróżnić ich na scenie przekazując podziękowanie za ich zaangażowanie i codzienną pracę. Bal jest także okazją do wspólnej zabawy liderów oraz ich osób towarzyszących – mówiła Luiza Kozłowska, training and sales support manager Oriflame Polska.
Imprezę poprowadził aktor i prezenter, Andrzej Pieńko.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK