SBE: podsumowania i plany na przyszłość

przez Think MICE

Członkowie Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) spotkali się 7 października br. na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Podczas walnego zgromadzenia, poza omówieniem dotychczasowych działań, rozmawiano o planach na kolejny rok.

Firmy członkowskie SBE pozytywnie oceniły działania zarządu – dobrze przyjęte zostały m.in. aktywności promocyjne na rzecz podmiotów zrzeszonych w stowarzyszeniu. Zgodnie podkreślono też istotną rolę networkingu. Zwrócono uwagę, że zintegrowanie członków pokazała chociażby ostatnia edycja Event Biznes Plener czy zaangażowanie w branżowe debaty odbywające się podczas Meetings Week Poland.  
Większa liczba eventów jesienią skłoniła też osoby zasiadające w Radzie Etyki do reaktywacji Kodeksu Dobrych Praktyk. Treść dokumentu została zatwierdzona przez członków SBE, którzy podtrzymują zawarte w nim wartości.

Podczas październikowego spotkania zarząd SBE wyróżnił też swoich członków przekazując Certyfikaty za rok 2021.

W SBE funkcjonuje sześć aktywny grup roboczych zrzeszających i aktywizujących członków. Dzięki ich działaniu od listopada ruszy nowa, 10. edycja studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Nowi członkowie będą mogli dołączyć do stowarzyszenia korzystając z tzw. „nowej logiki cenowej”. Więcej informacji na ten temat ma zostać podanych do publicznej wiadomości niebawem.  

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK