Fot. © PL.2012+ sp. z o.o.

Polska Grupa Energetyczna przez kolejne pięć lat będzie partnerem tytularnym PGE Narodowego

przez Think MICE

Polska Grupa Energetyczna (PGE) i operator PGE Narodowego podpisali nową umowę sponsoringową na kolejne pięć lat. Jednocześnie arenie nadano imię legendarnego trenera piłki nożnej – Kazimierza Górskiego.

– Dotychczasowe pięć lat na PGE Narodowym było pełne emocji, których dostarczały największe i najciekawsze wydarzenia sportowe, rozrywkowe i kulturalne w Polsce. W tym czasie marka największej polskiej firmy energetycznej towarzyszyła ponad 100 cało stadionowym wydarzeniom, w tym meczom piłkarskiej reprezentacji Polski, koncertom gwiazd polskiej i światowej muzyki, targom, wystawom i spotkaniom biznesowym. Od lipca 2015 r. do końca 2020 r. PGE Narodowy odwiedziło ponad osiem mln osób. PGE Polska Grupa Energetyczna jako partner tytularny stadionu wspiera jego rozwój i przez następne pięć lat będzie współtworzyła to wyjątkowe miejsce – powiedział Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

W ramach negocjacji nowej umowy PGE i PL.2012+ przeprowadziło dokładną analizę dotychczasowych wspólnych działań, w wyniku czego, m.in. odświeżono pakiet świadczeń partnerskich i uwzględniono możliwość nadania PGE Narodowemu imienia Kazimierza Górskiego.

– Dzięki naszej współpracy jesteśmy w stanie udostępniać stadion szerokiemu gronu odbiorców, dla których arena żyje 365 dni w roku. Z jednej strony staramy się zapełniać kalendarz wydarzeniami, na które czekają fani piłki nożnej czy miłośnicy koncertów, a z drugiej ściśle współpracujemy z biznesem, stąd liczne konferencje, kongresy, targi. Na terenach zewnętrznych organizujemy też bezpłatne wydarzenia w ramach naszej strategii CSR. To wszystko nie byłoby jednak możliwe na tak dużą skalę, gdyby nie współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną – powiedział Włodzimierz Dola, prezes zarządu operatora PGE Narodowego.

Marka PGE Narodowy powstała w wyniku połączenia dwóch brandów – „Stadionu Narodowego w Warszawie” oraz PGE Polskiej Grupy Energetycznej w 2015 r., wówczas Stadion Narodowy przeszedł rebranding. Strony nie ujawniają wartości kontraktu przedłużającego współpracę.

Badania przeprowadzone na zlecenie PL.2012+ w 2021 r. pokazują, że PGE Narodowy jest najbardziej rozpoznawalnym obiektem sportowo-widowiskowym w Polsce. Średnio trzy na pięć osób zapytanych o obiekty tego typu zlokalizowane w Polsce, wymienia go spontanicznie, a 84 proc. badanych rozpoznaje obiekt na podstawie fotografii.

Źródło: PGE Narodowy, oprac. MK

Fot: © PL.2012+ sp. z o.o. / Wszelkie prawa zastrzeżone