Fot. Materiały prasowe

Szkolenie zespołów sprzedażowych PHH

przez Think MICE

Przedstawiciele zespołów sprzedażowych grupy Polskiego Holdingu Hotelowego, w dniach 5-6 października, spotkali się w Golden Tulip Gdańsk Residence na dwudniowym szkoleniu. Na miejscu mieli okazję zaprezentować wyniki swoich hoteli, podzielić się doświadczeniem, ale również lepiej się poznać i zintegrować.

Podczas dwóch dni szkoleń i warsztatów uczestnicy podsumowali aktywności sprzedażowe swoich obiektów. Wzięli również udział w warsztatach i prezentacjach, których celem było rozwijanie umiejętności interpersonalnych i sprzedażowych, a także w grze zespołowej, uczącej metod wzmocnienia realizacji celów zespołowych i indywidualnych.

– Dla naszej grupy ostatnie dwa lata w trakcie pandemii były pełne wyzwań pod względem sprzedaży. Musieliśmy szybko przegrupować nasze siły i elastycznie podchodzić do klienta oraz zmieniających się warunków dotyczących organizacji spotkań konferencyjnych, eventów i innych wydarzeń okolicznościowych. Liczę na to, że takie spotkania sprawią, że nasi pracownicy będą czuli wzajemne wsparcie, a także otrzymają odpowiednie narzędzia, co w konsekwencji przełoży się na pozytywne wyniki sprzedażowe. Praca z tak zaangażowanym zespołem to dla mnie zaszczyt – powiedział Tomasz Zubek, dyrektor biura sprzedaży PHH.

Szkolenie w Gdańsku było drugim tego typu spotkaniem w grupie PHH, podczas którego pracownicy zostali wyposażeni w narzędzia służące do wzmocnienia wyników sprzedaży po pandemii.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK